مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه کننده پارچه نخی رنگی شانتون

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی های پارچه شانتون نخیقیمت خرید پارچه نخی شانتون رنگی

پارچه نخی رنگی شانتون یکی از بهترین انواع پارچه می باشد که در طرح و رنگ های متنوع در بازار دیده می شود. پارچه شانتون به دلیل ایست بسیار خوبی که دارد مناسب برای دوخت انواع کت و شلوار، سارافون، شومیز، مانتو و … بوده و یکی از پارچه های پر فروش در تابستان و بهار می باشد. عرضه کننده پارچه نخی رنگی شانتون آن را با کیفیت عالی و قیمت مناسب در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

عرضه کننده پارچه نخی رنگی شانتون

ویژگی های پارچه شانتون نخی

ویژگی های پارچه شانتون نخی امروزه پارچه شانتون یکی از پر طرفدار ترین پارچه ها می باشد چرا که دارای زیبایی، مقاومت و کارایی بالایی است. پارچه شانتون نخی از نظر تن پوش و میزان جذابیت بالاترین کیفیت را دارد و به همین دلیل در بازار داخلی و خارجی بسیار شناخته شده می باشد.

از مهم ترین ویژگی های پارچه شانتون رنگی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. سبک و راحت بودن: بیشتر افراد به دنبال پارچه های راحت هستند که پارچه شانتون بهترین گزینه است و علاوه بر راحتی لباس خیالشان راحت است که لباس کاملا صاف و مرتب می باشد.
  2. قابلیت شست و شوی زیاد بدون آبرفت و رنگ رفتگی: این پارچه به دلیل مقاومت زیادی که دارد در اثر شست شو زیاد رنگ خود را از دست نمی دهد و همچنین بدون آبرفت می باشد.
  3. شست و شو زیاد و اتو کردن کم: پارچه شانتون دارای بافت های درشت و غیر متراکم است و به همین دلیل نیازی به اتو زیاد ندارد.
  4. مناسب بودن برای تمامی فصول: هرچند که این پارچه برای بهار و تابستان مناسب می باشد ولی به دلیل جنس پارچه می توان در فصل های دیگر سال از آن استفاده کرد.
  5. تنوع در طرح و رنگ: پارچه شانتون دارای طرح های مختلفی چون حاشیه دار، برجسته، طرح کاشی و ساده در بازار وجود دارد، همچنین رنگبندی مختلفی را به خود اختصاص داده است.

قیمت خرید پارچه نخی شانتون رنگی

قیمت خرید پارچه نخی شانتون رنگی در شهر های مختلفی از کشور تولید پارچه شانتون صورت می گیرد که آن را به صورت برندهای مختلف در بازار به فروش می رسانند، کارخانه های تولید پارچه شانتون از بهترین نخ و الیاف استفاده کرده و پارچه را با کیفیت عالی به بازار ارائه می دهند.

قیمت خرید پارچه نخی شانتون به دلیل مدل های متفاوتی که دارد متغیر است و با قیمت های گوناگونی در بازار به فروش می رسد. برای نمونه قیمت پارچه شانتون ساده با پارچه شانتون طرح دار فرق می کند و افراد به سلیقه خود هر کدام از این پارچه ها را می توانند خریداری کنند.

سید علی رضوی مقدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید