مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه کننده پارچه نخی تریکو ساده

آنچه در این مقاله می خوانید...

منظور از پارچه تریکو چیست؟فروش فوری پارچه تریکو نخی ساده

عرضه کننده پارچه نخی تریکو ساده این محصول را در رنگ های گوناگونی ارائه می دهد. تریکو یکی از کالاهای پرکاربرد می باشد و به همین علت، از فروش نسبتاً بالایی برخوردار است. اگر می خواهید از قیمت پارچه تریکو مطلع شوید و یا سفارش عمده نوع درجه یک را ارائه دهید، به فروشنده اصلی که بهترین محصولات برندهای معتبر را ارائه می کند، مراجعه نمایید. این پارچه نخی ساده را به اشکال متفاوتی می توان تهیه کرد.

عرضه کننده پارچه نخی تریکو ساده

منظور از پارچه تریکو چیست؟

منظور از پارچه تریکو چیست؟ شاید بپرسید، منظور از پارچه تریکو چیست؟ این محصول که از واژه انگلیسی TRICOT گرفته شده، نوع پارچه گردباف به شمار می رود. به دلیل شکل مدور دستگاهی که آن را می بافد، به آن این نام را داده اند. پارچه تنوع بالایی دارد و دارای ویژگی های مثبت زیادی است.

بیشتر پارچه هایی که ما روزانه با آنها سروکار داریم مانند روبالشتی، روتختی، ملحفه، لباس های مختلف و … از این جنس پارچه تولید می گردند. گفتنی است که چنین محصولی را از الیاف طبیعی و مصنوعی می سازند. البته نوع نخی (طبیعی) آن شهرت زیادی دارد و از مرغوب ترین پارچه ها محسوب می شود.

به هر صورت، ویژگی هایی همچون تنوع بالای رنگ، استحکام خوب، کاربرد زیاد و ارزانی سبب شده تا به یک پارچه منحصر به فرد تبدیل شود و مشتریان بسیار زیادی پیدا کند. چنین محصولاتی را می توان به این دسته ها، بخش بندی نمود:

  • تریکو پلی استر
  • جودون
  • ملانژ
  • لاکرا
  • ویسکوز

این نشان می دهد که تا چه حد گستره استفاده از آن وسیع است، چون این تیپ از محصولاتی را که در اینجا نام بردیم، کارایی بالایی در صنایع پوشاک و غیره موارد دیگر دارد.

فروش فوری پارچه تریکو نخی ساده

فروش فوری پارچه تریکو نخی ساده با مراجعه به مرکز فروش فوری پارچه نخی تریکو ساده می شود کالاهایی با کیفیت و در عین حال ارزان را به دست آورد. اما دقت داشته باشید که بهترین تریکوها مشخصات ویژه ای دارند. آنها را عموماً از نخ های گوناگونی می بافند که باید مرغوب باشند و رنگرزی ‌شان نیز به صورتی انجام پذیرد که با شستشو از بین نرود.

در پهلوی این مسئله، به موضوع وزن یا همان گرماژ پارچه دقت کنید که به مقدار نازکی و ضخامت آن ربط دارد. مسئله دیگر عرض پارچه است که به طور معمول در پهنای ۹۰ تا ۱۵۰ سانتی متر بافته می شوند.

به هر صورت، این عرضه کننده معتبر پارچه هایی را که پرتی ندار‌ند و یکدست می باشند، به صورت طاقه ای و عدلی ارائه می دهد. فروش به صورت عمده و آنلاین صورت می گیرد که از مکان های مختلفی می توان سفارش را ثبت کرد.

سید علی رضوی مقدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید