مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه پارچه نخی پیراهنی طرح جین

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با پارچه های پیراهنیقیمت روز پارچه نخی پیراهنی طرح جین

کارخانه های نساجی بسیاری در کشور ما وجود دارند که در زمینه تولید پارچه ها فعالیت می کنند و هر کدام در خطوط تولید خود نمونه خاصی از محصولات را آماده می کنند. پارچه نخی پیراهنی طرح جین از جمله این موارد می باشد که با زیبایی خاص خود هدف خرید مشتریان زیادی قرار می گیرد و به همین سبب است که اغلب به طور عمده عرضه می گردد تا پاسخ نیاز خریداران داده شود.

عرضه پارچه نخی پیراهنی طرح جین

آشنایی با پارچه های پیراهنی

آشنایی با پارچه های پیراهنی پارچه ها را در نمونه های مختلف وقتی مورد بررسی قرار می دهیم با تنوع بسیاری مواجه هستیم که هر کدام در طرح و رنگ خاصی می باشند. در این میان می خواهیم در مورد پارچه های پیراهنی بگوییم که با نام برند های مختلف در دسترس قرار می گیرند.

پارچه های پیراهنی در طرح و رنگ های متفاوت هستند که به طور کلی به دو دسته طرحدار و ساده تقسیم می شوند. در ادامه به چند نمونه از این پارچه ها اشاره می کنیم که به قرار زیر است:

  1. پارچه تترون پیراهنی پارچه هایی پرکاربرد هستند که از الیاف پلی استر و ویسکوز تهیه می شود و می توان آنها را در نمونه های چاپی، براق و کشی تهیه کرد.
  2. پارچه پیراهنی کشی: پارچه هایی با الیاف مصنوعی هستند که برخی تار و برخی پود کش می باشند و همچنین برخی تار و پود کش دارند.
  3. پارچه پیراهنی چاپی نمونه دیگر پارچه ها است که قابلیت چاپ کردن را در صنعت جدید دارند.
  4. پارچه پیراهنی راه راه: پارچه هایی پرفروش هستند که اغلب با زمینه سفید و راه راه های رنگی هستند که هر کدام با سلیقه افراد خاصی جور در می آیند.
  5. پارچه پیراهنی چهارخانه: متداول ترین نوع پارچه ها که در رنگ های متنوع در دسترس قرار می گیرد.

قیمت روز پارچه نخی پیراهنی طرح جین

قیمت روز پارچه نخی پیراهنی طرح جین پارچه نخی پیراهنی طرح جین با زیبایی و سطح کیفی عالی که دارد مورد توجه مشتریان زیادی قرار می گیرد و به همین سبب است که با تولیدات عمده شان در کارخانه های تولیدی مواجه هستیم.

پارچه طرح جین در ایجاد بازار فروش عالی موفق می باشد و  با این تفاسیر معاملاتی پرسود را ایجاد می کنند. قیمت پارچه ها با همدیگر تفاوت دارد که دلیل آن ویژگی هایی است که در تولیدی ها برای شان قرار داده می شود.

قیمت روز پارچه ها در دنیای پیشرفته امروز به صورت آنلاین در دسترس قرار می گیرد و افراد بدون مراجعات حضوری می توانند برای خرید اقدام کنند. با وجود این خدمات افراد برای خرید مجبور نیستند هزینه زیادی را صرف کنند و اغلب واسطه ها حذف می شوند.

سید علی رضوی مقدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید