مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه پارچه نخی ترک طاقه 50 متری

آنچه در این مقاله می خوانید...

علت مشتری پسند بودن پارچه ترکقیمت روز پارچه ترک نخی طاقه ای

عرضه پارچه نخی ترک طاقه 50 متری با درجه کیفی عالی به اشکال مختلف انجام می شود. این محصولات انواع گوناگونی دارند که از الیاف متنوعی‌ بافته شده اند. از جانبی، پخش پارچه ترک به صورت ساده و طرح دار نیز صورت می گیرد. خریداران این کالاها می توانند به مرکز فروش پارچه نخی مراجعه کرده و بهترین ها را به دست آورند. گفتنی است، قیمت روز پارچه ترک را نیز می شود از عرضه کننده اصلی تهیه نمود.

عرضه پارچه نخی ترک طاقه 50 متری

علت مشتری پسند بودن پارچه ترک

علت مشتری پسند بودن پارچه ترک یکی از معروف ترین پارچه ها، نوع ترک است که طرفداران زیادی دارد. اما علت مشتری پسند بودن پارچه ترک چیست؟ به مسائل مختلفی می شود در این زمینه اشاره کرد. اما بگذارید تا اندکی بیشتر درباره این محصول صحبت کنیم و به جنبه های دیگر آن نیز بپردازیم.

پارچه هایی که کارخانه های متعددی آنها را می سازند، عموماً جنس ‌شان متفاوت است. بیشتر از الیاف طبیعی که شامل پنبه، ابریشم و پشم می باشد و همینطور الیاف مصنوعی استفاده می نمایند. در حال حاضر، نساجی ها اغلب الیاف ها را برای مقاوم سازی پارچه ها با همدیگر مخلوط می کنند که به کیفیت کالا افزوده است.

ولی دلیل این‌ که پارچه های ترک هواداران ‌بی شماری دارد، می تواند علل‌ زیر باشد:

  • استحکام آنها بالا است.
  • رنگرزی خوبی دارند.
  • بافت شان بی نظیر و زیبا می باشد.
  • از طرح و الوان مختلفی استفاده می کنند.
  • استاندارد تولید می شوند.

البته بهترین پارچه ها حساسیت زا نیستند و طوری طراحی شده اند تا تهویه به خوبی در آنها صورت گیرد. نکته دیگر در این زمینه، نرخ های مناسب است که در بخش بعدی توضیحات بیشتری ارائه می شود.

قیمت روز پارچه ترک نخی طاقه ای

قیمت روز پارچه ترک نخی طاقه ای با نگاهی به جدول قیمت روز پارچه ترک نخی طاقه ای، متوجه می شویم که نرخ ها با هم فرق های زیادی دارند. این موضوع دلایل متفاوتی دارد که به نوع الیاف، چگونگی تولید (گردباف یا تخت باف)، برند تولید کننده، عرض، گرماژ و حتی طرح آن می شود، اشاره نمود.

عموماً چنین پارچه هایی دور یک رول به شکل استوانه ای پیچانده می شوند که بازاریان در اصطلاح به آن طاقه می گویند. این که هر طاقه چند متر است نیز بی شک روی نرخ ها تاثیر مستقیم می ‌گذارد.

به هر صورت، موضوع داد و ستد را از یاد نبرید. فروش متری پارچه ها با قیمت های بالاتری نسبت به عرضه عمده انجام می شود. به همین علت، اغلب بازرگانان و همینطور فروشندگان پارچه، به این شکل کالاها را می خرند.

برای به دست آوردن نرخ های روز می توانید با این سایت تماس برقرار نمایید. مشاوران فروش شما را در این زمینه راهنمایی خواهند کرد.

سید علی رضوی مقدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید