مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه مستقیم پارچه نخی گلدار

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی های انواع پارچه نخی گلدارقیمت فروش پارچه نخی گلدار

پارچه نخی گلدار یکی از انواع پارچه های بسیار پر طرفدار می باشد که فروش مستقیم آن از شرکت های تولید کننده بهترین نوع از انواع خرید این محصول می باشد. زیرا با خرید مستقیم از تولید کننده خاطره مصرف کننده و خریدار از بابت کیفیت کالا آسیب خواهد بود و همچنین قیمت بسیار مناسب تر و به صرفه تری را برای این کالا به تولید کننده خواهد پرداخت.

عرضه مستقیم پارچه نخی گلدار

ویژگی های انواع پارچه نخی گلدار

ویژگی های انواع پارچه نخی گلدار امروزه انواع مختلفی از این نوع پارچه توسط تولید کننده گان بسیار توانای ایرانی تولید می شود.

علاوه بر این که این پارچه یکی از رایج ترین پارچه ها در زمینه دوخت و دوز لباس ها می باشد باید گفت که ویژگی‌های بسیار منحصر به فردی در لباس هایی که با این نوع پارچه ها دوخته می‌شود نیز وجود دارد که ما در این مطلب قصد به معرفی آن ها داریم.

بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم تمامی این متن را بخوانید و اطلاعاتی که در مورد این محصول به شما میدهیم توجه بکنید.

اولین ویژگی یا مزیتی که می‌تواند این نوع از پارچه ها داشته باشد این است که معمولاً پارچه های گلدار نخی از رنگ ها و همچنین طرح های شلوغ بسیار زیادی ترکیب شده‌اند به همین جهت ست کردن آنها با انواع و اقسام روسری ها و یا دامن ها و شلوار ها آسان می باشد. این عامل یکی از دلایل محبوبیت پارچه های گلدار نخی می باشد.

یکی دیگر از دلایل و ویژگی هایی که موجب محبوبیت پارچه های گلدار نخی می باشد با توجه به همان ویژگی رنگارنگ بودن این نوع از پارچه ها، ویژگی شاد بودن و شاداب کردن این نوع از پارچه ها برای مصرف کننده است به همین جهت افراد زیادی از سنین بانوان جوان تا بانوان کهنسال جذب خرید به این نوع از پارچه می‌شوند.

البته ناگفته نماند که امروزه مصرف بانوان جوان از این پارچه بسیار بالاتر از سایر بانوان می باشد زیرا طرح و نقشه هایی که برای این نوع از پارچه ها در نظر گرفته شده بسیار به روز و جذاب هستند.

از ویژگی های دیگری موجب جذب افراد به این نوع از کالا می شود لطافت و خنک بیش از حد و اندازه آنها در فصل گرما می باشد و همین جهت افراد با پوشیدن لباسهای دوخته شده از این دسته پوشاک احساس راحتی و سبکی خواهند داشت.

قیمت فروش پارچه نخی گلدار

قیمت فروش پارچه نخی گلدار مطلبی که باید توجه بسیار زیادی به آن بکنیم، این است که قیمت پارچه نخی و فروش پارچه نخی عوامل بسیاری بستگی دارد همچون نخ هایی که در بافت پارچه مورد استفاده قرار گرفته، طرح و نقش پارچه که موجب جذب مشتری شود، ضخامت و مقاومت پارچه به عوامل دیگر موجب قیمت‌گذاری و افزایش فروش این محصول می شود.

سید علی رضوی مقدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید