مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه عمده پارچه نخی زیبا مانتویی

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی جدید ترین پارچه های نخیقیمت روز پارچه نخی مانتویی زیبا

عرضه عمده پارچه نخی زیبای مانتویی توسط افراد مختلفی صورت پذیرفته است که هر یک از آن ها قیمت های متفاوتی از این کالا را ارائه نموده اند. وب سایت ما نیز با ارائه این پارچه ها با قیمت رقابتی توانسته است در میان مشتریان جایگاهی ویژه پیدا کند و به همین خاطر به فروش بسیار بالایی در این زمینه دست پیدا نماید کند که منجر به توسعه روز افزون این مجموعه به وسیله سازندگان آن خواهد شد.

عرضه عمده پارچه نخی زیبا مانتویی

معرفی جدید ترین پارچه های نخی

معرفی جدید ترین پارچه های نخی از گذشته برای تولید مانتو های تابستانی عموماً از پارچه هایی که خنک تر بودند استفاده می شد تا مشتریان به هنگام استفاده از آنها دچار تعریق و گرمای شدید نشوند. یکی از معروفترین و پرکاربردترین پارچه های تابستانی، پارچه های نخی می باشد.

به دلیل استفاده از الیاف ویسکوز و پنبه در بافت این پارچه ها، آن ها بسیار خنک می باشند و سازگاری بسیار مناسبی با پوست بدن دارند. البته معمولاً پارچه های نخی خیلی زود چروک می‌شوند و پس از شستشو ممکن است دچار آبرفت گردند.

از جمله جدیدترین پارچه های نخی ارائه شده به بازار می توان به پارچه کودری نخی اشاره نمود. این پارچه ها در دسته پارچه های کتان قرار می گیرند و الیاف آنها از جنس ویسکوز می باشد. پارچه های کودری در عرض‌های گوناگون و به صورت ساده و طرحدار به وسیله کارخانجات نساجی تولید و به مشتریان عرضه شده است.

این پارچه ها دارای قیمت بسیار مناسبی می باشند و تولید کنندگان مانتو برای تولید البسه زنانه از این پارچه ها استفاده زیادی می نمایند.

از دیگر پارچه های نخی که به بازار عرضه شده است می‌توان به پارچه نخی رنگی، پارچه نخی عروسکی، پارچه نخی کشی، پارچه نخی کیلویی، پارچه نخی تابستانه، پارچه نخی طرح جین، پارچه نخی بروجرد، پارچه نخی شانتون و غیره اشاره نماییم.

هریک از این پارچه ها در عرض‌های گوناگون و جنس و طرح های مختلفی به مشتریان ارائه شده اند. علاوه بر این، این پارچه ها در کیفیت نخ، تراکم، بافت، میزان آبرفت، نوع چاپ، تعداد شابلون و … نیز با هم دارای تفاوت می باشند.

قیمت روز پارچه نخی مانتویی زیبا

قیمت روز پارچه نخی مانتویی زیبا از آنجایی که انواع مختلفی از پارچه نخی مانتویی توسط تولیدکنندگان مختلف به بازار عرضه شده است، تنوع بسیار زیادی از این محصول در بازار وجود دارد به همین خاطر تولیدکنندگان این پارچه ها برای تولید محصولاتشان از مواد مختلفی که دارای جنس درجه کیفی گوناگونی می باشد استفاده نموده اند که در نهایت منجر به تولید پارچه های مختلف با درجه کیفی مختلف و جنس های گوناگون شده است.

برای اطلاع از قیمت روز پارچه نخی مانتویی و خرید پارچه مانتویی مشتریان گرامی می توانند از طریق وب سایت های فروش آنلاین این محصول اطلاعات مورد نظر خود را به دست آورند. چرا که این وبسایت ها به صورت مکرر اقدام به بروز کردن قیمت ها می نمایند.

سید علی رضوی مقدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید