مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه بهترین پارچه نخی سنگشور مانتویی

آنچه در این مقاله می خوانید...

نحوه سنگشور کردن پارچهبازار فروش انواع پارچه نخی سنگشور شده

پارچه ماده و محصولی است، که نیاز هر انسان بوده و از الیاف های مصنوعی نخ ها تهیه شده است.

یکی از انواع پرکاربرد و پر سفارش پارچه ها، پارچه نخی سنگشور است، این پارچه ها به دلیل خاصیت خاص خود از بین نمی روند، اغلب عرضه بهترین پارچه های سنگشور از طریق لباس فروشی ها و وب سایت ها صورت می گیرد.

البته عرضه بهترین پارچه های نخی سنگشور مانتویی می تواند از کشور های مجاور وارد یا از طریق تولیدی های معتبر تهیه شوند.

عرضه بهترین پارچه نخی سنگشور مانتویی

نحوه سنگشور کردن پارچه

نحوه سنگشور کردن پارچه امروزه پارچه هایی از جنس لی اغلب پس از گذشت دو سال از استفاده آن ها سنگشور می شوند تا دوباره قابل استفاده باشند، در این مقاله به مراحل مختلف سنگشور کردن پارچه ها می پردازیم، در ابتدای کار باید پارچه جین یا شلوار جین را به مدت دو روز در ظرف آبی که پر از نمک و بسیار سرد است، قرار دهیم، به گونه ای که شلوار یا پارچه به ته آب فرو رفته باشد. در مرحله دوم سنگ پا را با فشار بسیار بالا باید بر روی پارچه جین در آب بکشیم و نگران نباشید که این پارچه آسیب نمی بیند، زیرا پارچه جین از استحکام بالایی برخوردار است.

در مرحله بعدی جین را باید از ظرف آب خارج کرده و در معرض نور مستقیم خورشید قرار دهیم به گونه ای که این پارچه بتواند خشک شود، و سپس پارچه جین که سنگشور بر روی آن کشیده شده است را، باید در دور آب سرد لباسشویی بگذاریم، زیرا شستن لباس باعث آشکار شدن تار های کتان لباس می شود. حال پارچه سنگشور شده، البته این کار می تواند از وسایل دیگری نظیر سمباده به جای سنگ پا شکل گیرد.

بازار فروش انواع پارچه نخی سنگشور شده

بازار فروش انواع پارچه نخی سنگشور شده پارچه های نخی سنگشور شده امروزه به دلیل توجه خاص و بیشتر نوجوانان نسبت به آن همواره با قیمت بالاتر عرضه می شوند، زیرا پارچه نخی سنگشور شده توسط کارخانه های تولید کننده با تلاش بسیار زیادی سنگ پا روی آن می کشند.خرید پارچه سنگشور نیز می توان از وب سایت های مختلف و موجود با حراج های ویژه خود که بسیار ارزان تر از بیرون هستند تهیه کرد. این پارچه اغلب در همه جای شهر وجود دارد، البته در کنار تمامی فروش پارچه سنگشور، پارچه نخی مانتویی نیز در سال های گذشته با توجه به تابستانی بودن خود فروش مناسبی را داشته اما درباره بازار فروش انواع پارچه ها کلمه فوق العاده بسیار کم لطفی است. زیرا وب سایت های فروشنده در سال های اخیر با قیمت های بسیار خوب خود به کلی سبب بازار خوب این پارچه شده اند.

در سال های اخیر بازار فروش انواع پارچه های نخی سنگ شور شده با پیشرفت چشمگیری به دلیل افزایش کیفیت پارچه ها روبرو شده به طوری که صادرات آن نیز در حال شکل گیری است.

سید علی رضوی مقدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید