مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه بهترین پارچه نخی اکسیژن

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی های پارچه اکسیژن دارقیمت روز پارچه نخی اکسیژن سال ۹۹

پارچه دارای انواع و اقسام مختلفی است که هر کدام دارای ویژگی های خاصی می باشند. یکی از پر فروش ترین انواع این محصول پارچه نخی است. این پارچه در انواع ساده و طرح دار تولید و ارائه می شود.با توجه به کاربرد فراوان و کیفیت بالا از فروش بسیار خوبی برخوردار می باشد. از این پارچه برای دوخت انواع پوشاک از جمله پیراهن، شومیز و لباس های خانگی بهره می برند. عرضه بهترین پارچه نخی اکسیژن با قیمت مناسب توسط همین سایت انجام می شود.

عرضه بهترین پارچه نخی اکسیژن

ویژگی های پارچه اکسیژن دار

ویژگی های پارچه اکسیژن دار ویژگی های پارچه اکسیژن دار چیست؟ این پارچه از بهترین نخ اکسیژن تهیه می شود و دارای جنسی نخی و بسیار خنک بوده که برای استفاده در فصل تابستان گزینه مناسبی است. این پارچه دارای عرضی ۱۵۰ سانتی متر بوده و وزن سبکی دارد. از این پارچه می توان برای دوخت انواع لباس های تابستانی خانگی، تونیک، بلوز، چادر و … استفاده کرد.
این پارچه بسیار نرم و لطیف بوده و  با توجه به الیاف طبیعی در تهیه آن هیچ گونه حساسیتی برای پوست ایجاد نمی کند و از لطافت خاصی برخوردار می باشد.  میزان آبرفتگی این پارچه بسیار اندک است. پارچه اکسیژن دار دوام و کیفیت بالایی دارد. این محصول نسبت به سایر پارچه ها قیمت مناسب تری دارد. با توجه به ویزگی ها و مزیت های فراوان از محبوبیت بالایی بین افراد برخورذار بوده و مشتریان زیادی دارد.

قیمت روز پارچه نخی اکسیژن سال ۹۹

قیمت روز پارچه نخی اکسیژن سال 99 قیمت پارچه نخی اکسیژن با توجه به نوسانات اقتصادی اخیر در کشور ثابت نمی باشد و مدام در حال تغییر است.  فاکتورهای مختلفی بر قیمت این پارچه تأثیر گذار هستند و از مهمترین آنها می توان به کیفیت این محصول، رنگ آن، طرح دار و یا ساده بودن، عرض پارچه، روش خرید و فروش، برند و شرکت تولید کننده، داخلی و یا وارداتی بودن این پارچه و … اشاره کرد.

پارچه های اکسیژن دار وارداتی  به دلیل تغییرات کنونی نرخ ارز دارای قیمت بالاتری نسبت به نمونه داخلی می باشند. قیمت این پارچه در خریدهای عمده مناسب و مقرون به صرفه تر از خرید جزیی است. تولید پارچه اکسیژن با استفادهاز بهترین الیاف نخی و پنبه ای توسط دستگاه های مجهز در کارخانه های بزرگ نساجی کشور انجام می شود. همان طور که می دانید ایران دارای بهترین کارخانه های نساجی در شهرهایی نظیر یزد، اصفهان و کاشان و … است. این نساجی ها انواع پارچه اکسیژن را در رنگ بندی های بسیار زیبا و در طرح های جدید تولید و ارائه می نمایند و علاوه بر ارائه در داخل کشور به برخی از کشورهای اطراف نیز صادر می کنند.

سید علی رضوی مقدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید