مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات انواع پارچه نخی پلی استر

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات انواع پارچه نخی پلی استرقیمت صادرات پارچه نخی پلی استر

صادرات انواع پارچه نخی پلی استر امروزه بسیار زیاد شده است. امروزه از انواع پارچه نخی پلی استر استفاده زیادی می شود صادرات انواع پارچه نخی به کشورهای مختلفی انجام می ‌گیرد و در کشور ما صادرات این نوع پارچه ها سود بسیار بالایی را کسب می‌کند که این پارچه ها دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و همچنین فروش این پارچه ها در خود ایران نیز با کیفیت بسیار عالی انجام می گیرد. مشخصات انواع پارچه نخی پلی استر قیمت صادرات پارچه نخی پلی استر

صادرات انواع پارچه نخی پلی استر

مشخصات انواع پارچه نخی پلی استر

مشخصات انواع پارچه نخی پلی استر یکی از انواع پارچه هایی هست که الیاف مصنوعی دارد و به عنوان جایگزین بسیار عالی برای پنبه و نخ طبیعی می باشند و در صنعت پوشاک مد نیز بسیار مشهور شده است. از ویژگی‌هایی که پارچه نخی پلی استری دارد این است که:

  1. این پارچه ها با دوام هستند یعنی این پارچه ها در برابر هرگونه ماده شیمیایی، کشش ساییدگی انبساط و انقباض چروک شدن بسیار مقاومت دانرد و باعث شده اند که تولید کنندگان برای لباس استفاده کنند.
  2. همچنین این پارچه ها دارای رنگ پذیری بالایی هستند
  3. الیاف که در این پارچه ها استفاده شده است بسیار قوی و سبک است و قدرت رنگ پذیری بالایی نیز دارد
  4. این پارچه‌ها به‌ سادگی قابلیت نگهداری دارند. می توان به راحتی آنها را خشک کرد و سپس دوباره آنها را مورد استفاده قرار داد.
  5. پلی استرها عایق رطوبتی هستند یعنی این پارچه ها کامل حالت ضد آب را دارند و آب از تار و پود این پارچه ها رسوخ نمی کند.
  6. همچنین برای انواع اقسام شرایط آب و هوایی نیز ساخته شده است و حتی در بدترین و سخت‌ترین شرایط آب و هوایی پارچه‌های هیچگونه تغییر شکل و یا رنگی از خودشان نشان نمی ‌دهند و این از خصوصیات این پارچه ها می باشند.

قیمت صادرات پارچه نخی پلی استر

قیمت صادرات پارچه نخی پلی استر قیمت صادرات پارچه نخی پلی استر در تولیدی های مختلف متفاوت است. با توجه به اینکه در هر تولیدی از یک نوع پارچه نخی پلی استری استفاده می ‌شود و ممکن است که در یک تولیدی از یک رنگ کمیاب استفاده شود، از رو این قیمت ها با هم یکدیگر فرق دارند. اما این پارچه ها در کشور ما تولید می‌شوند و توسط نیروی هوشمند صنعتی ایرانی این پارچه‌ها تولید شدند.

کشورهای زیادی هنوز و توانستند توانایی تولید پارچه نخی پلی استر را داشته باشند، از این رو از کشور ما این پارچه‌ها را واردات می ‌کنند و قیمت پارچه پلی استر نیز بستگی به عوامل مختلفی دارد. صادرات پارچه پلی استر نیز از مهمترین منابع درآمدی کشور ما محسوب می ‌شود. این نوع از پارچه ها با قیمت بسیار مناسبی به فروش می رسد.

سید علی رضوی مقدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید