مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید پارچه نخی عرض ۹۰ شلواری

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع پارچه های شلواریتولید انواع پارچه نخی شلواری عرض ۹۰

پارچه نخی یکی از پارچه های مناسب برای دوخت شلوار است که در عرض های مختلفی تولید می شوند. خرید این محصول از عرضه کننده های مختلفی امکان پذیر است اما توجه داشته باشید، فروشنده ای که انتخاب می کنید باید فاکتورهای یک عرضه کننده معتبر و مطمئن را داشته باشد.

بدین منظور برای خرید مطمئن پارچه نخی عرض ۹۰ شلواری می توانید به راحتی از طریق سایت اقدام کنید.

خرید پارچه نخی عرض 90 شلواری

انواع پارچه های شلواری

انواع پارچه های شلواری شلوارهایی که استفاده می کنیم از پارچه های مختلفی دوخته می شوند. بدین منظور در این بخش به معرفی انواع پارچه های شلواری می پردازیم:

  • پارچه نخی
  • پارچه فاستونی
  • پارچه کتان
  • پلی ویسکوز
  • پارچه کرپ
  • پارچه لی کشی

موارد بالا از جمله پارچه های پر استفاده برای دوخت شلوارها می باشند. هر کدام از پارچه ها دارای ویژگی ها و مشخصاتی هستند. پارچه نخی شلواری جزو راحت ترین و خنک ترین پارچه برای دوخت شلوار است. به همین دلیل  برای دوخت شلوارهای پارچه ای تابستانی می توان از این پارچه بهره برد.

پارچه فاستونی جزو پارچه های پشمی ساده است که درصدی از آن نخ می باشد به همین دلیل آن را می توان از پارچه های مناسب برای دوخت شلوار و کت دانست. بافت پشمی این پارچه آن را برای فصل سرما مناسب کرده است.

پارچه های کتان بیشتر برای دوخت شلوارهای غیر رسمی استفاده می شوند. ضخامت این پارچه ها از پارچه هایی چون نخی و فاستونی بیشتر است و فاقد لختی پارچه نخی است. این ویژگی باعث می شود شلوارهایی که با پارچه کتان دوخته می شوند ایست خوبی دارند.

پارچه پلی ویسکوز عموما از ۵۰ درصد پنبه تولید می شود به همین دلیل قدرت جذب رطوبت بالایی دارد.

پارچه شلواری کرپ ترکیبی از نخ های ابریشم، پنبه ای، استات، پشم و الیاف مصنوعی تولید می شود. اینکه هر کدام از این ترکیبات به چه میزانی در این پارچه مورد استفاده قرار بگیرند شما را با انواع پارچه کرپ روبه رو می کند. این پارچه ها جزو پارچه های شلواری مقاوم هستند.

تولید انواع پارچه نخی شلواری عرض ۹۰

تولید انواع پارچه نخی شلواری عرض 90 کارخانه های نساجی متعددی در کشورمان مشغول به فعالیت در تولید انواع پارچه هستند. یکی از پر رونق ترین خطوط تولید پارچه ها، پارچه نخی شلواری می باشد که بسیار پر استفاده است.

تولید پارچه در درجه کیفیت های مختلفی صورت می گیرد. کیفیت نهایی محصول تولید شده وابسته به میزان مرغوبیت مواد اولیه و نخ های به کار رفته برای بافت تار و پود پارچه می باشد.

برای خرید پارچه عرض ۹۰ درجه یک می توان ابتدا تولیدکننده معتبری را شناسایی کنید تا بتوانید به طور مستقیم خرید خود را انجام دهید.

سید علی رضوی مقدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید