مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عمده پارچه نخی لاکرا ساده

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با پارچه لاکراقیمت روز پارچه لاکرا ساده نخی

خرید عمده پارچه نخی لاکرا ساده را می توانید با صرف کمترین زمان از طریق سایت ما انجام دهید. این نوع پارچه ها قابلیت کشسانی بالای داشته و به همین دلیل در تولید انواع لباس های زنانه کاربرد دارد. بسیاری از خانم های خیاط این نوع پارچه را به دلیل جنس مرغوب و طرح و رنگ های متنوع آن خریداری می کنند. در خرید غیرحضوری امکان ثبت سفارش در همه ساعات شبانه روز وجود دارد. با مراجعه به سایت و بازدید از انواع پارچه های عرضه، خرید را بر اساس سلیقه خودتان انجام دهید.

خرید عمده پارچه نخی لاکرا ساده

آشنایی با پارچه لاکرا

آشنایی با پارچه لاکرا نخ لاکرا گونه ای از الیاف مصنوعی بوده که حالت کششی دارد. کشسانی بالای آن سبب شده است تا برای دوخت انواع لباس های زنانه شیک و مجلسی گزینه مناسبی باشد. این پارچه مقاومت بسیار بالایی دارد. می توان تا سه برابر حالت عادی هم آن را کشید. به همین دلیل در بین عامه مردم به پارچه کشی هم معروف شده است. امروزه در تولید انواع لباس های ورزشی، دستکش، انواع جوراب، باندهای کشی مخصوص بیماران ارتوپدی و… از آن استفاده می شود.

برای تولید انواع لباس زنانه آن را با پنبه یا پلی استر ترکیب می کنند تا پارچه ای با بافت لطیف اما مقاوم تولید شود. ترکیب آن با پنبه سبب ایجاد منافذی در لباس می شود که به حرکت جریان هوا کمک فراوانی می کند. لذا با پوشیدن این لباس ها بدن کمتر عرق کرده و بو می گیرد.
قابلیت الاستیکی بودن آن سبب گردیده لباس با چندین بار شستشو دچار تغییر شکل نگردیده و حالت اولیه خود را به خوبی حفظ نماید. دقیقا به همین علت به لباس حالت تحرک پذیری می دهد و به همین دلیل در تولید بسیاری از انواع لباس های ورزشی به خصوص ورزش هایی مانند کشتی از آن استفاده می شود.

قیمت روز پارچه لاکرا ساده نخی

قیمت روز پارچه لاکرا ساده نخی قیمت پارچه لاکرا ساده نخی را می توانید به صورت آنلاین و با جستجو در اینترنت به دست آورید. این نوع پارچه ها به دلیل استفاده زیاد و کاربردی بودن قیمت مناسبی دارند. قیمت پارچه نخی ساده با انواع پنبه ای آن متفاوت است. بسته به نوع لباسی که می خواهید بدوزید می توانید جنس پارچه را انتخاب کنید. اگر خرید را به صورت اینترنتی انجام دهید می توانید از مشاوره آنلاین استفاده کنید تا در انتخاب جنس پارچه دچار اشتباه نشوید.

در سایت تمام قیمت ها به روز بوده و همه خریداران اعم از عمده یا جزئی می توانند قبل از اقدام به خرید یا نهایی کردن سفارش با بررسی نرخ هر پارچه بر اساس بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته اند، سفارش شان را نهایی کنند.

سید علی رضوی مقدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید