مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کننده پارچه نخی چادری ترک

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات پارچه چادری نخیقیمت خرید پارچه چادری نخی ترک

به طور کلی،‌ پارچه های بسیار زیادی و متنوعی داریم‌ که هر یک مناسب لباس خاص و دوخت خاصی هستند و کاربرد متفاوتی دارا می باشند

یکی از پرکاربرد ترین و پر طرفدار ترین نوع پارچه برای تولید چادر، پارچه نخی چادری می باشد و ما برترین تولید کننده پارچه ترک‌ نخی برای چادر هستیم که محصولات ما از کیفیت بالایی برخوردار هستند و با استفاده از بهترین الیاف تولید شده اند و همچنین تنوع بالایی نیز دارا می باشند.

تولید کننده پارچه نخی چادری ترک

مشخصات پارچه چادری نخی

مشخصات پارچه چادری نخی

پارچه چادری نخی، مشخصات و ویژگی های بیشماری دارا می باشد و در اینجا می خواهیم از آن مشخصات برایتان بگوییم.

از مشخصات مهم پارچه چادری نخی، جنس آن است، پارچه مرغوب می بایست کاملا نرم‌ و لطیف باشد، به هیچ‌ عنوان موجب ایجاد خارش و حساسیت پوستی نشود، دون دون‌نشود، تغییر رنگ‌ ندهد و آب رفت نداشته باشد.

از دیگر مشخصات مهم‌ پارچه چادری، سبک بودن آن است، زیرا در صورتی که سنگین باشد به هیچ عنوان در سر قرار نمی گیرد و ثابت نمی‌ماند، پرز گیر نبودن این‌ پارچه نیز اهمیت دارد، زیرا برخی پارچه ها، پرز را به خودت جذب می کنند در این صورت به سرعت ظاهری کهنه و زشت به خود می گیرند.

از مشخصات مهم پارچه چادری نخی، ضخامت آن است،  زیرا در صورت ضخیم بودن وزن زیادی دارد و همچنین مناسب فصل گرما و تابستان نیستند.

از دیگر‌ مشخصات پارچه، آب رفت آن است، باید توجه داشت که پارچه حداقل آب رفت را داشته باشد و یا اصلا آب رفت نداشته باشد زیرا در صورتی که پارچه آب رفت زیادی داشته باشد، مقرون به صرفه نیست و معمولا کیفیت خوبی ندارد.

توجه داشته باشید که پارچه چادری نخی، در طرح ها و رنگ‌های گوناگون و متنوعی موجود هستند و‌معمولا با دلیل جنس نخی آن و رنگ‌بندی متنوع آن، از این نوع چادر برای بیرون از محیط خانه استفاده نمی شود، زیرا بسیار نازک و راحت هستند، بنابراین برای کسانی که در منزل از چادر استفاده می کنند بسیار مناسب هستند.

قیمت خرید پارچه چادری نخی ترک

قیمت خرید پارچه چادری نخی ترک

ما برترین تولید کننده پارچه ترک نخی چادری هستیم که محصولات خود را با بالاترین کیفیت و دوام و مناسب ترین قیمت عرضه می کنیم.

شما مشتریان‌ گرامی می توانید جهت کسب اطلاعات از نحوه تولید، قیمت و خرید پارچه چادری ترک به وب سایت درج شده مراجعه فرمایید و از نمونه ها دیدن فرمایید و یا در صورت تمایل به دفاتر فروش مراجعه کنید و با مشاهده محصولات، پارچه هایی با کیفیت، زیبا، متنوع و قیمت مناسب خریداری کنید و از تخفیفات ویژه ما برخوردار شوید.

سید علی رضوی مقدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید