مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کننده پارچه نخی لنین پیراهنی

آنچه در این مقاله می خوانید...

پارچه لنین چه ویژگی هایی دارد؟آخرین قیمت پارچه نخی لنین

یکی از پارچه های بسیار مناسب برای دوخت لباس های مورد استفاده در فصول گرم سال پارچه لنین می باشد. الیاف این پارچه دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند. تولید کننده پارچه نخی لنین پیراهنی آن را با قیمت مناسب به بازار عرضه نموده است. آیا با ویژگی ‌های این نوع آشنایی دارید و می دانید چگونه می توان آن را از تولیدکننده این محصول خریداری نمود؟

تولید کننده پارچه نخی لنین پیراهنی

پارچه لنین چه ویژگی هایی دارد؟

پارچه لنین چه ویژگی هایی دارد؟ از گیاهانی مانند پنبه و کتان می توان بهترین انواع الیاف طبیعی را برای تولید پارچه به دست آورد که نسبت به الیاف مصنوعی همچون پلی است یا ویسکوز دارای ویژگی های بسیار بهتری هستند.

یکی از پارچه های تولید شده از گیاه کتان پارچه لنین می باشد. این پارچه از لطافت و سبکی خاصی برخوردار می باشد به همین دلیل به پارچه کتان کاغذی نیز معروف است.

این پارچه در سطح خود دارای منافذ زیادی بوده و به همین دلیل امکان تبادل مناسب هوا بین دو سطح رویی و زیرین این پارچه بخوبی فراهم است و به همین خاطر یکی از پارچه های بسیار مناسب برای تولید لباس های تابستانه است.

این پارچه دارای قابلیت جذب بسیار بالا بوده و به همین خاطر در جذب تعرق پوست نقش زیادی دارد و باعث خشک شدن سطح پوست می گردد.

پارچه لنین قابلیت چروک پذیری نسبتا متوسطی دارد اما می توان به راحتی با یک اتو و یا حتی دست خیس چین و چروک های آن را برطرف نمود.

پیراهن، شلوار کتانی، پیش بند، حوله، ملافه، کیف، روتختی و بسیاری موارد دیگر از جمله کالاهایی هستند که می توان از این نوع پارچه تولید کرد.

این پارچه بسیار خوش فرم بوده و بنابراین گزینه بسیار مناسبی برای طراحان لباس جهت استفاده در انواع لباس ها می باشد.

آخرین قیمت پارچه نخی لنین

آخرین قیمت پارچه نخی لنین برای کسانی که در زمینه فروش انواع پارچه دارای فروشگاه هستند و یا در تولیدی های خود اقدام به دوخت انواع لباس های گوناگون مردانه، زنانه و بچگانه می نمایند، همچنین افرادی که صادرات انواع پارچه ایرانی به کشورهای دیگر را انجام می دهند پارچه پیراهنی لنین می توان گزینه مناسبی بوده و اطلاع از آخرین قیمت پارچه نخی لنین برای آنها ضروری می باشد.

برای اطلاع از قیمت روز این پارچه و سایر مشخصات آن می توانید با تولید کننده آن تماس برقرار نمایید و سفارش خود را اعلام کنید.

پخش پارچه لنین توسط تولید کننده آن می تواند نیاز شما به این پارچه را برای امور مختلف تامین کند.

سفارشات خریداران در کوتاه ترین زمان ممکن به آدرس آ‌نها در هر گوشه ای از ایران که در نظر داشته باشند ارسال خواهد شد.

سید علی رضوی مقدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید