مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید پارچه نخی طرح دار شانتون

آنچه در این مقاله می خوانید...

پارچه شانتون چه نوع پارچه ای است؟پخش عمده پارچه نخی شانتون طرح دار

تولید پارچه نخی طرح دار با کیفیت و مرغوبیت بالا انجام و از طریق سایت اینترنتی آنلاین در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد که نرخ این محصول از طریق سایت ارزان تر است زیرا فقط ارتباط بین تولید کننده و مصرف کننده برقرار است. در تولید این محصول تمام مراحل تولید الیاف و تبدیل آن به نخ و سپس از نخ به پارچه و همچنین فرآیندهای تکمیلی بر روی پارچه مثل چاپ و طرح و…. انجام می شود.

تولید پارچه نخی طرح دار شانتون

پارچه شانتون چه نوع پارچه ای است؟

پارچه شانتون چه نوع پارچه ای است؟

پارچه شانتون از نوع پارچه های نخی است که از الیاف پلی استر به همرا ماده آکریلیک به دست می آید. این نوع پارچه تار و پود های بسیار درشتی دارد که با چشم به راحتی می توان آن را مشاهده نمود و از دیگر نوع پارچه های دیگر تشخیص داد.

پارچه شانتون به دلیل الیاف پلی استری که در خود دارد چروک نمی شود و دچار آب رفتگی نمی گردد و بسیار سبک و نازک است و بدن نما نیست، این نوع پارچه به دلیل نخی بودن آن مناسب فصل گرما می باشد. این محصول در انواع طرح و رنگ های مختلف در کارخانه تولید می گردد که ثبات رنگی بالایی دارد. پارچه شانتون در انواع مختلف شانتون طرح دار، دیجیتال، سه نخ و …. وجود دارد.

پخش عمده پارچه نخی شانتون طرح دار

پخش عمده پارچه نخی شانتون طرح دار

پخش عمده پارچه نخی شانتون طرح دار از طریق این مرکز صورت می گیرد. پارچه نخی شانتون درجه یک ارزش قیمتی بالایی برای فروش دارد. این نمونه به خاطر کیفیت خوبی که دارد یک محصول پر فروش محسوب می شود. هرچه مرغوبیت پارچه بیش تر باشد درجه کیفیت عالی را به خود می گیرد و در قیمت گذاری و میزان پخش آن تاثیر زیادی دارد.

پارچه شانتون طرح دار ارزان را می توان از طریق این سایت که این محصول را به صورت عمده و جزئی پخش می کند خریداری نمود، با توجه به اطلاعاتی که در مورد قیمت این پارچه داریم می توانیم در هزینه های خود صرفه جویی کنیم و قیمت مناسب این محصول را خریداری کنیم. قیمت پارچه طرح دار از میانگین قیمت پارچه های بدون طرح بیش تر است.

پخش این پارچه برای مشتریانی که به صورت جزئی این نمونه را می خواهند برای آن ها در بسته بندی مخصوص ارائه داده می شود ولی برای مشتریانی که به صورت کلی خواهان پارچه شانتون هستند برای آن ها عمده ای صورت می گیرد. پخش عمده این نمونه باعث سودآوری بیش تری می شود. پارچه با توجه به نوعی که در کارخانه تولید می شود در قیمت های مختلف به فروش می رسد.

سید علی رضوی مقدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید