مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت عمده پارچه نخی ژاکارد تک رنگ

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات فنی پارچه ژاکاردتولید کننده پارچه نخی ژاکارد تک رنگ

قیمت عمده پارچه نخی ژاکارد تک رنگ متناسب با نوسانات بازار و قیمت تمام شده مواد اولیه بافت پارچه تغییر می‌کند. برای اطلاع از قیمت روز این نوع پارچه می توانید به سایت اینترنتی مربوط به فروش پارچه نخی ژاکارد مراجعه نموده و از آخرین قیمت آن مطلع شوید. 

خرید پارچه ژاکارد از طریق سایت اینترنتی مجاز فروش این امکان را برای مشتریان فراهم نموده است که به راحتی بتوانند درباره انواع پارچه ژاکارد و کاربرد های آن مطالعه نموده و صحیح ترین انتخاب را برای خرید این پارچه داشته باشند. 

قیمت عمده پارچه نخی ژاکارد تک رنگ

مشخصات فنی پارچه ژاکارد

مشخصات فنی پارچه ژاکارد ژاکارد جزء پارچه هایی است که طرح پارچه در تار و پود آن بافته شده است و با ماشین پارچه بافی مخصوص ژاکارد بافته می شود. همچنین طرح بافته شده بر روی این نوع پارچه به دورو می باشد که امکان استفاده از دو روی پارچه را به مصرف کننده می دهد. 

پارچه ژاکارد هم به صورت سبک بافته می شود که مناسب لباس های بهاری و فصول گرم می باشد و هم به صورت سنگین بافته می شود که برای دوخت لباس های زمستانی مناسب می باشد. 

از پارچه ژاکارد برای دوخت پرده های دراپه و روکش انواع مبلمان نیز استفاده می شود که به خاطر دوام بالا و ثبات رنگی که در این نوع پارچه وجود دارد از گذشته تا به امروز همچنان طرفداران زیادی دارد. 

پارچه ژاکارد را با نخ های گوناگون می توان تولید کرد، پارچه ژاکارد ابریشمی که از الیاف ابریشم خالص و طبیعی بافته می شود مناسب برای لباس های زیبا و شیک می باشد. پارچه نخی ژاکارد برای دوخت انواع سرویس خواب مناسب می باشد. پارچه پشمی ژاکارد برای لباس های زمستانی مناسب است. پارچه ترکیبی پنبه و پلی استر برای انواع روکش مبلمان و پرده مناسب است. 

پارچه های ژاکارد را می توانید به راحتی درون ماشین لباسشویی بشویید و اطمینان داشته باشید که طرح و رنگ آن تغییر نمی کند. 

تولید کننده پارچه نخی ژاکارد تک رنگ

تولید کننده پارچه نخی ژاکارد تک رنگ

تولید پارچه ژاکارد از گذشته انجام می شده است که در گذشته به صورت دستی بافت این پارچه را انجام می دادند که بسیار کار زمان بری بوده است. به مرور زمان دستگاه هایی اختراع شدند که مناسب بافت پارچه ژاکارد است که بافت آن را راحت تر و متنوع تر کرده است. 

تولید کنندگان پارچه ژاکارد با استفاده از این ماشین های بافتنی به راحتی می توانند انواع مختلف پارچه ژاکارد را اعم از تولید پارچه نخی ژاکارد تک رنگ و یا پارچه ژاکارد چند رنگ را انجام دهند و روانه بازار فروش نمایند. 

سید علی رضوی مقدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید