مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت روز پارچه نخی کشی سال 99

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با انواع پارچه کشیتولید کننده پارچه نخی کشی عمده

امروزه تولید کنندگان زیادی در کشور در زمینه تولید انواع پارچه های مختلف در انواع برندها، تنوع طرح و رنگ، مدل، حالت، طول و عرض و جنس فعالیت دارند.

همچنین از جمله پارچه ها می توان به پارچه نخی کشی اشاره نمود که قیمت روز این نوع محصول عمده را در سال 99 با توجه به نوع کیفیت و شکل ظاهری آن ها، تنوع در طرح و رنگ، نحوه تولید و توزیع، نحوه بسته بندی، مدل، طول و عرض، کیلویی و فله ای، متری و غیره متفاوت و متغیر می باشد.

قیمت روز پارچه نخی کشی سال 99

آشنایی با انواع پارچه کشی

آشنایی با انواع پارچه کشی

پارچه های کشی در انواع طرح ها و رنگ های مختلف در بازار دیده می شوند و طرفداران زیادی را به خود احاطه نموده زیرا پس از دوخته شدن بسیار راحت تر از پارچه های نوع دیگر خود می باشند.

این نمونه از پارچه های عمده در مدل های توپی، کیلویی، فله ای و غیره در اندازه های مختلف با انواع طرح و رنگ های جذاب و دیدنی با کیفیت مرغوب و نیز با قیمت مناسب به روش عمده در بازار عرضه می شوند که در نوع خود بی نظیر و از کاربرد فراوان برخوردار می شوند.

پارچه های کشی از خاصیت ارتجاعی زیادی برخوردار می باشند که در جهت طول و عرض یا هر دو جهت می توانند خاصیت کشی خود را حفظ نمایند که مناسب برای دوخت انواع مانتو ها بوده که افراد با توجه به سلیقه خود آن را انتخاب و خریداری می نمایند.

از انواع پارچه های کشی می توان به پارچه کشی حریر، کرپ، ساتن، ریون و غیره اشاره نمود که می تواند از جنس الیاف طبیعی و مصنوعی باشد که هر کدام در نوع خود منحصر به فرد و دارای خواص و کاربرد زیادی می باشند که اغلب برای دوخت انواع مانتو در فصل های مختلف سال از جمله تابستان به دلیل خنک کننده و سرد بودن استفاده می کنند.

امروزه پارچه نخی یکی از مدل پارچه های با کیفیت عالی و نیز قیمت مناسب برای فصل تابستان از کاربرد زیادی برخوردار می باشد که دارای ویژگی های خاص خود بوده و نیز در هوای گرم تابستان به پوست بدن نمی چسبد و دارای خنکی و سردی فراوان بوده که در طرح های زیبا و تنوع رنگ های شاد مناسب برای زنان و دختران می باشد زیرا دارای جنسی از پنبه بوده که از دلایل و ویژگی بارز این نمونه از محصول به شمار می آید که دارای طرفداران خاص خود می باشد.

خرید پارچه نخی با تنوع طرح و رنگ در مدل های گوناگون را می توان از طریق نمایندگی های معتبر که مجاز به فروش این نوع پارچه ها هستند با کیفیت مرغوب و نیز قیمت مناسب به روش عمده خریداری نمود که خرید به روش مستقیم و نیز بدون واسطه ارزانتر است.

تولید کننده پارچه نخی کشی عمده

تولید کننده پارچه نخی کشی عمده

تولید کنندگان زیادی در سراسر کشور به تولیدات زیادی در زمینه انواع پارچه های مختلف از جمله پارچه های نخی و کشی پرداخته اند که از کاربرد زیادی برخوردار بوده و نیز عوامل مهمی از قبیل: نوع کیفیت پارچه، نوع برند و شرکت تولیدی، نحوه بسته بندی، انواع طرح و رنگ، جنس و مواد اولیه به کار رفته در آن، استاندارد، ارگانیک بودن محصول و غیره می توانند نقش مهمی در تعیین قیمت پارچه عمده داشته باشند.

سید علی رضوی مقدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید