مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت خرید پارچه نخی پیراهن مردانه حصیری

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی انواع پارچه نخیعرضه بهترین پارچه نخی مردانه حصیری

پارچه های نخی از جمله پارچه های نرم و با کیفیتی هستند که برای دوخت انواع لباس های مردانه به کار می روند.

پارچه نخی حصیری یکی از انواع مدل های این پارچه است که بیشتر برای دوخت پیراهن های مردانه استفاده می شود و خیلی شیک و زیبا است.

قیمت خرید پارچه نخی پیراهن مردانه حصیری به عوامل مختلفی مانند اندازه و متراژ پارچه، نوع رنگ بندی آن، درجه کیفیت و مرغوبیت محصول بستگی دارد.

قیمت خرید پارچه نخی پیراهن مردانه حصیری

معرفی انواع پارچه نخی

معرفی انواع پارچه نخی اگر بخواهیم به معرفی انواع پارچه نخی بپردازیم می توانیم به موارد گفته شده در زیر اشاره داشته باشیم:

  1. پارچه نخی چیت که جنس خیلی خنک و نازکی دارد و از نظر ضخامت نسبت به سایر پارچه های نازکتر است و برای انواع لباس های خنک مردانه و زنانه مناسب می باشد و معمولا در بازار به دو صورت طرح دار و ساده به فروش می رسد.
  2. پارچه های نخی به اسم متقال که از آن برای دوخت لباس استفاده نمی شود و بیشتر برای دوخت ملافه ها و روبالشتی ها کاربرد دارد و جنس آن خیلی سفت و کلفت می باشد.
  3. پارچه ی کردی که یکی نوع از پارچه ی نخی است و بیشتر برای دوخت انواع شلوار های گشاد یا کردی کاربرد دارد و هم طرح دار آن در بازار موجود می باشد و هم ساده که بیشتر در رنگ های تیره تولید می شود.
  4. نخی مدل چلوار که یکی از پرطرفدار ترین مدل های پارچه نخی است و برای دوخت لباس های مردانه و زنانه مناسب می باشد و رنگ بندی و طرح های مختلفی هم دارد‌.
  5. پارچه نخی های کتان که به دلیل سوراخ های ریزی که در داخلشان وجود دارد جریان هوا را به خوبی از خودشان عبور می دهند و جزو پارچه های خنک محسوب می شوند و از مزیت های آن ها این است که بعد از شستشو خیلی سریع خشک می شوند.
  6. پارچه نخی مدل گلدار که بیشتر برای دوخت لباس های تابستانه زنانه مانند مانتو، دامن، پیراهن و … به کار می رود و به هیچ وجه آب نمی رود و چروک نمی شود‌.

عرضه بهترین پارچه نخی مردانه حصیری

عرضه بهترین پارچه نخی مردانه حصیری امروزه به دلیل بالا رفتن و افزایش پیدا کردن میزان تقاضا برای تهیه و خرید پارچه مردانه حصیری بر میزان تولید این محصول و نیز بر تعداد تولید کنندگان و عرضه کنندگان پارچه نخی مردانه حصیری روز به روز افزوده می شود تا بتوانند با تولید محصولات با کیفیت پاسخ گوی نیاز بازار و مشتریان خود باشند.

شما می توانید برای تهیه و خرید پارچه پیراهنی حصیری به این فروشگاه اینترنتی مراجعه و این محصول را با قیمت مناسب و کیفیت عالی خریداری کنید.

سید علی رضوی مقدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید