مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشنده انواع پارچه نخی گلدار

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی انواع پارچه نخی گلدارقیمت خرید پارچه نخی گلدار

پارچه را می توان یکی از قدیمی ترین تولیدات بشر دانست که از آن برای تولید انواع البسه و پوشش های مردانه و زنانه، انواع روکش، پرده و… به کار می برد. با توجه به سلایق مختلف پارچه ها نیز دارای مدل ها و طرح های مختلف می باشند. پارچه نخی گلدار یکی از انواع پارچه های تولید شده می باشد. فروشنده انواع پارچه نخی گلدار جهت رضایت مشتریان بهترین و با کیفیت ترین پارچه نخی که دارای استاندارد های لازم می باشد را عرضه می نماید.

فروشنده انواع پارچه نخی گلدار

بررسی انواع پارچه نخی گلدار

بررسی انواع پارچه نخی گلدار همان طور که گفته شد از پارچه استفاده های متنوعی می گردد و در تولید انواع لباس برای مردان و زنان و همچنین دوخت انواع پرده، ملحفه، روکش تخت و مبل و… استفاده می گردد. پارچه ها به دلیل طرح و مدل هایی که دارند معمولاً برای دوخت نوع خاصی از پوشش به کار برده می شوند.

پارچه نخی گلدار یکی از انواع پارچه های نخی است که با توجه به عرض آن تولید شده آن بیشتر برای دوخت لباس های زنانه به کار برده می شود. در این مطلب به بررسی انواع پارچه نخی گلدار می پردازیم.

پارچه های نخی گلدار بیشتر از الیاف طبیعی در تولید آن ها استفاده می گردد و الیاف مصنوعی درصد کمی از آن را تشکیل می دهد. ترکیب پنبه و پلی استر منجر به تولید پارچه نخی گلدار می گردد. بله دلیل استفاده از این پارچه برای دوخت شومیز و لباس های بانوان، بدون پرز و حساسیت می باشد.

همچنین در هنگام شست و شو دچار آب رفت و کوتاه شدن پارچه نمی گردد و ترکیب لباس از بین نمی رود. این نوع پارچه بیشتر برای دوخت لباس های تابستانه مورد استفاده قرار می گیرد چرا که هم دارای وزن سبک تری بوده و هم بسیار خنک، نرم و راحت می باشد.

قیمت خرید پارچه نخی گلدار

قیمت خرید پارچه نخی گلدار قیمت پارچه گلدار نخی برای خرید بستگی به نوع و کیفیت مواد اولیه به کار رفته در آن، شرکت و برند تولیدی، میزان عرضه و تقاضا و… دارد و با توجه به نوسانات بازار با قیمت های متفاوت عرضه می گردد.

البته قیمت خرید پارچه نخی به عواملی دیگری نظیر ضخامت پارچه، طرح و مدل به کار رفته در آن و عوامل دیگر تولیدنیز وابسته بوده و به همین دلیل به نرخ های مختلف عرضه آن صورت می گیرد. امروزه فروشنده برای اطلاع مشتریان از قیمت خرید پارچه نخی گلدار اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی در فضای مجازی نموده و ضمن عرضه انواع پارچه نخی گلدار در طرح های متنوع، با درج قیمت مشتریان و خریداران را در زمان سفارش و خرید آگاه می نمایند.

سید علی رضوی مقدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید