مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه کننده پارچه نخی طرح عروسکی

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی انواع پارچه نخی طرح عروسکیقیمت فروش پارچه نخی طرح عروسکی

پارچه های طرح عروسکی دارای جنس های مختلفی می باشند و همین امر موجب شده تا قیمت و ویژگی های آن ها با یکدیگر متفاوت باشد. عرضه کننده پارچه نخی طرح عروسکی با ارائه طرح های متنوعی از این پارچه ها به مشتریان موجب شده تا مشتریان بتوانند از میان تنوع گسترده این مدل ها طرح مورد علاقه خود را انتخاب کنند و اقدام به سفارش و خریداری آن نمایند.

عرضه کننده پارچه نخی طرح عروسکی

بررسی انواع پارچه نخی طرح عروسکی

بررسی انواع پارچه نخی طرح عروسکی پارچه های نخی طرح عروسکی برای دوخت انواع مختلف لباس مورد استفاده قرار می گیرند. علاوه بر این از پارچه های نخی طرح عروسکی برای دوخت روتختی و ملحفه خواب نیز استفاده می شود. این پارچه ها دارای خصوصیات و ویژگی‌های خاصی هستند که منجر به فروش بالای این پارچه ها در میان مشتریان شده است.

از جمله خصوصیات پارچه های نخی طرح عروسکی می ‌توان به خنک بودن این پارچه‌ ها اشاره کرد.
به طور کلی به دلیل اینکه در میان ان تار و پود این پارچه ها فاصله وجود دارد، در نتیجه هوا از میان آن ها به خوبی عبور می ‌کند و این پارچه ها جزو پارچه های خنک محسوب می‌ شوند.
لازم به ذکر است که دلیل استفاده از این پارچه ها در روتختی ها هم این است که این پارچه ها از تعریق بدن جلوگیری به عمل می ‌آورند و به همین خاطر می توانند به عنوان یک گزینه بسیار مناسب جهت دوخت روتختی استفاده شوند.

از دیگر خصوصیات این پارچه ها می توان به مقاومت بسیار بالای آن ها در برابر شستشوی مکرر اشاره کرد. این پارچه ها به دلیل اینکه از مقاومت بالایی برخوردار هستند، به همین خاطر مشتریان بسیار زیادی جذب خرید این پارچه ها می گردند و امروزه شاهد استفاده از این پارچه‌ ها برای دوخت لباس های بچگانه می باشیم.

قیمت فروش پارچه نخی طرح عروسکی

قیمت فروش پارچه نخی طرح عروسکی قیمت پارچه طرح عروسکی بر حسب یک ‌سری موارد تعیین می گردد که از آن جمله می توانیم به برند تولید کننده این پارچه ‌ها اشاره نماییم. شاید برای شما جالب باشد که بدانید با اینکه پارچه های نخی به ظاهر دارای ویژگی‌ های یکسانی هستند، اما در باطن این پارچه‌ ها تمایز بسیار زیادی دارند.

چرا که هر یک از پارچه های موجود در بازار به وسیله تولید کننده مختلفی تولید و به بازار عرضه شده است و هر یک از کارخانجات تولید کننده از متریال و ماشین ‌آلات مختلفی برای تولید این پارچه ها استفاده می کند.
این امر موجب شده تا قیمت مواد اولیه ای که برای تولید این پارچه ها استفاده می شود با هم متفاوت باشد و نهایتاً قیمت نهایی پارچه ‌ای که از این مواد تولید می گردد نیز با هم تفاوت پیدا کند.

علاوه بر این کارخانجات تولید کننده پارچه های نخی درصد سود متفاوتی را برای فروش محصول خود در نظر گرفته ‌اند که این عامل نیز بر تفاوت قیمت پارچه های کارخانه های مختلف تاثیر بسزایی گذاشته است. عوامل دیگری نظیر درصد سود پخش کننده ها و مغازه داران نیز بر قیمت فروش پارچه طرح عروسکی تاثیر بسزایی می گذارند.

سید علی رضوی مقدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید