مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه کننده پارچه نخی تابستانه سبک

آنچه در این مقاله می خوانید...

پارچه های تابستانه چه ویژگی هایی دارند؟پارچه های تابستانه چه ویژگی هایی دارند؟ پارچه های تابستانه خنک یکی از محبوب ترین انواع پارچه ها در فصول گرم سال به خصوص فصل تابستان هستند. انواع پارچه تابستانه سبک در نمونه های بسیار متنوعی با طرح ها و نقش های گوناگونی به تولید می رسند. ویژگی‌ های بارز این پارچه‌ ها، سبک بودن آن ها می‌ باشد که سبک بودن آن ها تاثیر چشم گیری در فراهم کردن احساس خنکی در افراد می باشد.قیمت روز پارچه تابستانه نخی سبک

پارچه نخی تابستانه به روش های مختلفی در بازار عرضه می‌ شود. عرضه کننده پارچه نخی تابستانه باید در نظر داشته باشد تا توزیع این پارچه را به نحوی انجام دهد که در فرآیند فروش آن کم ترین میزان واسطه حضور داشته باشد تا این محصول با نازل ترین قیمت نسبت به سایر قیمت های موجود در بازار در اختیار مشتریان قرار گیرد. همچنین عرضه کننده این محصول باید در نظر داشته باشد تا مرغوب ترین و بهترین نوع این پارچه ها را، جهت عرضه در نظر بگیرد.

عرضه کننده پارچه نخی تابستانه سبک

پارچه های تابستانه چه ویژگی هایی دارند؟

پارچه های تابستانه چه ویژگی هایی دارند؟ پارچه های تابستانه خنک یکی از محبوب ترین انواع پارچه ها در فصول گرم سال به خصوص فصل تابستان هستند. انواع پارچه تابستانه سبک در نمونه های بسیار متنوعی با طرح ها و نقش های گوناگونی به تولید می رسند. ویژگی‌ های بارز این پارچه‌ ها، سبک بودن آن ها می‌ باشد که سبک بودن آن ها تاثیر چشم گیری در فراهم کردن احساس خنکی در افراد می باشد.

اصلی ترین دلیل سبک بودن پارچه های تابستانی ضخامت کم آن ها است که کم بودن ضخامت آن ها مهمترین عامل در خنک بودن این پارچه ها به حساب می آید.

همچنین از جمله مهمترین ویژگی های پارچه های تابستانه جنس الیافی است که درونشان استفاده شده است. این پارچه ها غالباً از الیاف طبیعی نخی درونشان استفاده می شود. الیاف طبیعی موجود در پارچه تابستانه امکان ایجاد گردش هوا در لباس را فراهم می کند که این امر به خنک شدن افراد هنگام پوشیدن این لباس ها کمک شایانی می کند.

از آن جایی که ضخامت پارچه های تابستانه بسیار کم است، به همین دلیل باید مقاومت شان در برابر شستشو بالا باشد تا پس از چند بار شستشو تغییر حالت ندهند و شکل ظاهری اولیه خود را حفظ کنند. بدین منظور این پارچه ها باید تراکم بیشتری در بافت شان داشته باشند که دچار تغییر شکل نشوند.

قیمت روز پارچه تابستانه نخی سبک

قیمت روز پارچه تابستانه نخی سبک قیمت روز این محصول، از جمله یکی از ملاک‌ های خرید پارچه نخی سبک به شمار می‌ آید که تمام خریداران به آن توجه ویژه‌ ای دارند. قیمت روز این محصول به عوامل متعددی وابسته است که یکی از موثر ترین عوامل، قیمت مواد اولیه به کار رفته در ساختار پارچه تابستانی است و هر چقدر این پارچه ها از مواد با کیفیت تری تولید شده باشند، قیمت آن ها افزایش پیدا می‌ کند.

نحوه عرضه پارچه تابستانه، برند سازنده و محل تولید آن، از دیگر عواملی هستند که می‌ توانند قیمت روز این پارچه را تحت تاثیر قرار دهند.

قیمت روز پارچه تابستانی نخی خنک بر اساس فاکتور های مختلفی توسط تولید کنندگان محاسبه و تعیین می‌ شود و به نمایندگی های فروش نیز قیمت آن ابلاغ می‌ شود.

سید علی رضوی مقدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید