مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه کننده انواع پارچه نخی پنبه ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات فنی پارچه نخی پنبه ایقیمت خرید پارچه نخی پنبه ای

پارچه نخی پنبه ای از محبوب ترین پارچه ها برای دوخت انواع لباس محسوب می شود که به میزان بالایی به فروش می رسد. علت این موضوع را هم می توان در زیبایی منحصر به فرد این پارچه و هم در مشخصات فنی آن جستجو کرد. اگر قصد خرید پارچه نخی را دارید، مرکز عرضه کننده انواع پارچه نخی پنبه ای بهترین مکانی است که می توانید این محصول را با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب به صورت تک یا عمده خریداری کنید و با این شیوه یک خرید عالی را تجربه کنید.

عرضه کننده انواع پارچه نخی پنبه ای

مشخصات فنی پارچه نخی پنبه ای

مشخصات فنی پارچه نخی پنبه ای ممکن است در مورد مشخصات فنی پارچه نخی پنبه ای هیچگونه اطلاعاتی نداشته باشید. لازم نیست نگران این موضوع باشید در ادامه مهمترین مشخصات فنی این پارچه را بیان کرده ایم:

  • از مهمترین مشخصات فنی این نوع پارچه می توان به خنک بودن آن اشاره کرد. این موضوع باعث شده است که این نوع پارچه بهترین انتخاب برای روز های گرم تابستان محسوب شود.
  • یکی دیگر از مشخصات منحصر به فرد پارچه پنبه ای، ضد حساسیت بودن آن می باشد.
  • نرمی منحصر به فرد این پارچه و گلوله نشدن آن نیز از دیگر مشخصات مهم پارچه نخی پنبه ای محسوب می شود که محبوبیت آن را بیش از پیش افزایش داده است.

قیمت خرید پارچه نخی پنبه ای

قیمت خرید پارچه نخی پنبه ای مهمترین سوالی که در هنگام خرید پارچه پنبه ای مطرح می شود و ممکن است ذهن خیلی از شما را به خود مشغول کرده باشد این است که مهمترین عوامل تاثیرگذار روی قیمت پارچه پنبه ای کدام ها هستند؟

قیمت این نوع پارچه را می توان به صورت یک پارامتر متغیر در نظر گرفت که تحت تاثیر یک سری عوامل تغییر می کند. برخی از مهمترین عوامل تاثیرگذار روی قیمت این محصول را در ادامه برای شما بیان می کنیم:

  • کیفیت پارچه: یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار روی قیمت این نوع پارچه، کیفیت آن می باشد. شما می توانید انواع پارچه نخی کیفیت بالا، متوسط و پایین را در بازار بیابید که هر کدام از آنها از قیمت متفاوتی برخوردار هستند. به طور کلی هرچه کیفیت پارچه بالاتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.
  • خرید پارچه به صورت تک یا عمده: یکی دیگر از عوامل مهمی که روی قیمت این کالا تاثیر می گذارد، نحوه خرید آن می باشد. قیمت خرید پارچه به صورت عمده از قیمت خرید آن به صورت تک پایین تر است.
  • میزان محبوبیت پارچه در میان مردم: به طور کلی هرچه محبوبیت یک نوع پارچه در میان مردم بیشتر باشد، تقاضا برای خرید آن نیز بالاتر می رود. بالا رفتن میزان خرید نیز به نوبه خود روی قیمت محصول تاثیر می گذارد و می تواند آن را بالا برده یا کاهش دهد.
سید علی رضوی مقدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید