مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه انواع پارچه نخی خالدار دخترانه

آنچه در این مقاله می خوانید...

طرح های جدید پارچه دخترانهآخرین قیمت پارچه خالدار نخی

پارچه های نخی به دلیل ویژگی های بسیار خوبی که دارند، یکی از پر فروش ترین انواع پارچه ها در کشور می باشند. این محصول از الیاف طبیعی پنبه، کتان و … تهیه شده است که به دلیل بافت سبک و خنک بودن انتخاب بسیار خوبی برای فصل تابستان است. این پارچه در انواع طرح های ساده و گلدار تولید و ارائه می شود. یکی از بزرگترین مراکز عرضه انواع پارچه نخی خالدار دخترانه با کیفیتی درجه یک همین سایت می باشد.

عرضه انواع پارچه نخی خالدار دخترانه

طرح های جدید پارچه دخترانه

طرح های جدید پارچه دخترانه امروزه انواع پارچه های جدید دخترانه در نمونه های متنوعی شامل پارچه نخی گلدار، پارچه نخی حاشیه دار، پارچه نخی خالدار، پارچه نخی ساده و … در رنگ های زیبا و شاد در کشور مشاهده می شود و با توجه به تنوع بالا در رنگ و طرح نیاز مشتری با هر سلیقه ای تأمین شده و می تواند از بین انواع این طرح ها پارچه دلخواه را خریداری کند.

پارچه های نخی گلدار با گل های ریز و درشت طراحی و تولید می شوند که با استفاده از آن می توان انواع مانتو و لباس های خنک تابستانی را تهیه نمود. از ویژگی های پارچه دخترانه نخی می توان به مواردی نظیر کیفیت بالا، دوام و استحکام بسیار خوب، نرم و لطیف بودن، عدم ایجاد حساسیت برای پوست، مقاوم بودن در برابر شستشو، دوخت بسیار مطلوب، قیمت مقرون به صرفه و … اشاره کرد. انتخاب این پارچه در رنگ های روشن گزینه مناسبی برای فصل تابستان است و این پارچه به راحتی گرما را انتقال می دهند.

آخرین قیمت پارچه خالدار نخی

آخرین قیمت پارچه خالدار نخی آخرین قیمت پارچه خالدار با توجه به نوسانات اقتصادی اخیر در کشور مانند اغلب کالاهای دیگر با افزایش مواجه بوده است و مدام در حال تغییر و نوسان می باشد. قیمت این پارچه به فاکتورهای مختلفی وابسته است و از مهمترین آنها می توان به کیفیت پارچه، متراژ و عرض پارچه، برند و شرکت تولید کننده، داخلی و یا خارجی بودن آن، روش خرید و فروش، میزان عرضه و تقاضا و … اشاره کرد.

این پارچه به دلیل داشتن رنگ بندی زیبا و جذاب دارای طرفداران زیادی است و با استفاده از پارچه نخی خالدار می توان انواع لباس خانگی از قبیل پیراهن، بلوز، شومیز و … را تهیه کرد. امروزه بسیاری از تولیدی های بزرگ پوشاک در کشور با استفاده از پارچه های نخی ساده و طرح دار انواع البسه دخترانه را با بهره وری از طراحان و خیاطان مجرب و توسط دستگاه های پیشرفته با کیفیتی عالی در طرح و مدل های جدید تولید و ارائه می کنند.

سید علی رضوی مقدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید