مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه انواع پارچه نخی توپی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات فنی پارچه نخی توپیقیمت فروش پارچه نخی توپی

پارچه نخی توپی یکی از انواع پارچه ها است که افراد از آن در دوختن لباس های شیک و زیبا استفاده می کنند که دارای رنگ های متنوع و زیبایی است. عرضه انواع پارچه نخی توپی در صفحه وب سایت مخصوص آن با کیفیت عالی و قیمت ارزان به صورت مستقیم بدون روز دلالان و واسطه ها عرضه می شود از این رو افراد می توانند به شکل اینترنتی نسبت به خرید این محصول اقدام کنند.

عرضه انواع پارچه نخی توپی

مشخصات فنی پارچه نخی توپی

مشخصات فنی پارچه نخی توپی پارچه از تار و پودهای مناسب تشکیل شده است که دارای انواع گوناگونی است که هر کدام در زمینه خود دارای کارایی بسیار عالی و مناسبی هستند. یکی از نمونه های برجسته پارچه، پارچه نخی است که افراد توجه خاصی روی این پارچه دارند.

ما در اینجا می خواهیم مشخصات فنی پارچه نخی توپی را برای شما بیان کنیم که نسبت به خرید این پارچه با آگاه بودن از اطلاعات فنی این محصول آن را انتخاب کنید.

مشخصات فنی پارچه نخی توپی به این شکل است که این پارچه ها بسیار سبک و راحت است که ساختار آن طوری است که هوا به راحتی در آن جریان دارد و از گرم شدن زیاد که موجب عرق کردن افراد شود جلوگیری می کند و باعث کلافگی افراد نمی شود از این رو مناسب برای فصل های گرم سال است که به عنوان یک پارچه خنک معروف است.

این محصول بسیار نرم و لطیف است که افراد وقتی آن را به لباس تبدیل می کنند با پوشیدن آن حس خوبی به آنها دست می دهد و باعث حساسیت و سوزش و خارش بدن نمی شود بلکه افراد از آن به راحتی استفاده می کنند و لذت می برند.

این پارچه به حالت جمع و گلوله شدن در نمی آید بلکه به شکل لخت و زیبایی به روی تن می نشیند و نسبت به مواد شویند مقاوم و محکم است که افراد با شستن مکرر آن رنگ اولیه خود را از دست نمی دهند و بسیار بادوام و محکم است.

قیمت فروش پارچه نخی توپی

قیمت فروش پارچه نخی توپی قیمت فروش پارچه نخی توپی به عوامل مختلفی از جمله: کیفیت، متراژ، رنگ، درجه اول بودن آن، نوع پارچه، شکل عرضه ، شکل بسته بندی و غیره بستگی دارد که افراد هر کدام از موارد ذکر شده به نوعی روی قیمت تاثیر بسیاری می گذارند. این محصول در سایت مربوط به آن با قیمت مناسب و کیفیت عالی به شکل مستقیم به فروش می رسد که افراد برای خرید آن می توانند به شکل آنلاین اقدام کنند.

فروش پارچه توپی از رونق فراوانی برخوردار است امروزه از این محصول برای تهیه انواع لباس ها استفاده می شود که این امر باعث فروش بالای این محصول شده است است و افراد می توانند با رفتن به سایت مربوط به آن از قیمت پارچه توپی باخبر شوند و نسبت به خرید آن اقدام کنند که این شکل خرید بسیار لذت بخش و کم هزینه است.

سید علی رضوی مقدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید