مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات پارچه نخی عمده طاقه 50 متری

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی انواع پارچه نخی صادراتیقیمت روز پارچه نخی طاقه 50 متری

پارچه یکی از پر کاربرد ترین نیازهای بشر است. چرا که برای اهداف مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. تنوع در این کالا بسیار بالا بوده. پارچه نخی یکی از مهمترین و محبوب ترین نوع آنها می باشد که در کشور ما، تولید بالایی هم دارد. به طوری که به کشور های مختلف نیز صادر می گردد. کیفیت بالای این پارچه ها بر محبوبیتشان افزوده است. صادرات پارچه نخی عمده طاقه 50 متری که در سطح گسترده ای صورت می گیرد، ارز آوری مناسبی را برای کشور به دنبال دارد. صادرات پارچه نخی عمده طاقه 50 متری

معرفی انواع پارچه نخی صادراتی

معرفی انواع پارچه نخی صادراتی در رابطه با انواع پارچه نخی صادراتی می توان به مطالب زیر اشاره نمود:

اصولا پارچه نخی طاقه ای که برای صادرات انتخاب می شود از تنوع رنگی بالایی برخوردار است. همچنین استحکام بالایی داشته و طول عمر آن در مقایسه با بسیاری از پارچه های دیگر بیشتر می باشد. این پارچه صادراتی هم به صورت ساده و هم طرح دار طراحی و تولید می شود. همین امر طیف کاربرد آن را گسترده تر می کند. 

انواع پارچه نخی صادراتی را بر حسب متراژ طولی و همچنین عرضی هم می توان تقسیم بندی نمود. طاقه های 50 متری، گزینه مناسبی برای صادرات به شمار می روند. همچنین از نظر عرضی نیز متراژ های مختلفی دارند. 

با توجه به سازگاری انواع پارچه نخی با پوست های مختلف، در تولید البسه های گوناگون مردانه، زنانه و بچه گانه استفاده می شود. 

قیمت روز پارچه نخی طاقه 50 متری

قیمت روز پارچه نخی طاقه 50 متری قیمت روز پارچه نخی طاقه 50 متری را چندین عامل در کنار هم تعیین می کند. کارشناسان فروش این سایت، پاسخ گوی هر گونه سوال در این زمینه هستند. برای این منظور می توان با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمود. نوع خرید پارچه نخی را باید از علل اصلی در تعیین قیمت آن دانست. خرید عمده و مستقیم، به افت قیمت ها کمک شایانی می کند. زیرا بدون دخالت دلالان و واسطه های فروش، قیمت گذاری شده و تنها تولید کنندگان در نرخ گذاری آنها اثر گذار هستند. 

البته عوامل دیگری قیمت پارچه های نخی را تحت تاثیر قرار می دهد. متراژ پارچه و عرض آن نیز از مهمترین این عوامل می باشند. پارچه های عریض تر قیمت بیشتری خواهند داشت. کیفیت نیز از دیگر فاکتور های اساسی در این زمینه به شمار می رود. با افزایش کیفیت، استحکام و مقاومت پارچه، قیمت آن هم بیشتر می شود. 

حجم تقاضا برای خرید را باید از دیگر فاکتور های مهم عنوان کرد. برند پارچه نیز پارامتر بعدی خواهد بود. 

سید علی رضوی مقدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید