مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سفارش انواع پارچه نخی طرح دار

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی انواع پارچه نخی طرح دارقیمت خرید پارچه نخی طرح دار

جالب است بدانید که امروزه سفارش پارچه نخی طرح دار به صورت غیر حضوری و آنلاین انجام می ‌شود. در واقع فروش اینترنتی این محصول در میان مشتریان بسیار رایج شده است و خریداران می توانند پس از خرید پارچه طرح دار و ثبت سفارش خود آن را در سریع ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرند. پارچه های طرح دار به دلیل کاربرد های بسیار زیادی که دارند، در سراسر کشور مشتریان بسیاری را به خود اختصاص می‌ دهند و فروش پر رونقی دارند.

سفارش انواع پارچه نخی طرح دار

بررسی انواع پارچه نخی طرح دار

بررسی انواع پارچه نخی طرح دار پارچه های نخی یکی از محبوب ترین انواع پارچه ها محسوب می شوند که توسط صنایع نساجی ایران در طرح ها و رنگ های متنوعی تولید می شوند. از انواع پارچه های نخی برای تولید انواع مانتو، مبلمان، لباس شب و غیره استفاده می شود.

پارچه های نخی نیز در نمونه های طرح دار ارائه به بازار می شوند که از طرح های بسیاری در ساختار این پارچه ها استفاده شده است. در ادامه قصد داریم به بررسی انواع پارچه های نخی طرح دار بپردازیم.

یکی از انواع پر طرفدار پارچه های نخی طرح دار، پارچه های نخی گلدار است. بر روی سطح این پارچه‌ ها گل هایی با طرح های مختلف به صورت ریز نقش و یا درشت طراحی شده است. از این پارچه ها برای تولید انواع مانتو، شومیز و بلوز استفاده می ‌کنند و از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار هستند.

یکی از جدید ترین نمونه های پارچه های نخی طرح دار که امروزه مد نظر صنایع تولید پوشاک قرار گرفته است، پارچه های نخی با طرح هاوایی است. در واقع این نوع از پارچه ها برای تولید البسه مردانه مورد استفاده قرار می ‌گیرند و تنوع بسیاری در مدله ا و طرح های آن وجود دارد. پارچه های مردانه هاوایی از الیاف نخی و مقاوم ساخته شده اند که از کیفیت مطلوبی بهره مند هستند و نسبت به مواد شوینده قوی مقاومت بالایی دارند و به راحتی آسیب نمی بینند.

قیمت خرید پارچه نخی طرح دار

قیمت خرید پارچه نخی طرح دار پارچه های نخی طرح دار با بهترین کیفیت و جنس در اختیار مشتریان قرار می گیرد. تولید کنندگان این محصول سعی دارند که تا پارچه های نخی را با مناسب ترین قیمت ارائه به بازار کنند تا بدین نحو بتوانند رضایت مشتریان را جلب کنند و فروش این محصول را نیز افزایش دهند.

قیمت پارچه طرح دار به عوامل متعددی بستگی دارد. در درجه اول نحوه خرید این محصول می‌ تواند موجب افزایش و یا کاهش قیمت آن شود.

هر چقدر خرید پارچه نخی طرح دار به صورت مستقیم تری به انجام برسد، قیمت خرید این محصول به دلیل حذف شدن واسطه های کاذب کاهش پیدا می ‌کند. معمولاً خرید آنلاین و اینترنتی امروزه یکی از پر طرفدار ترین روش های خرید پارچه نخی طرح دار است که با این نحوه خرید می توان قیمت پارچه نخی طرح دار را به حد ایده آلی کاهش داد.

سید علی رضوی مقدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید