مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سفارش انواع پارچه نخی ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات فنی پارچه نخی ارزانفروش مستقیم پارچه نخی ارزان

خرید پارچه نخی ارزان برای دوختن لباس های خنک در فصل گرما بسیار با اهمیت می باشد زیرا در این فصل افراد نیاز بیشتری دارد تعویض لباس دارند وقایع از پارچه ای با قیمتی مناسب و در متراژ بسیار زیاد برای دوختن لباس های متعدد خریداری کنند. سفارش مستقیم انواع پارچه های نخی از تولید کننده های پارچه یکی از راه حل هایی است که منجر به خرید پارچه های نخی ارزان در حجم بسیار بالا می شود.

سفارش انواع پارچه نخی ارزان

مشخصات فنی پارچه نخی ارزان

مشخصات فنی پارچه نخی ارزان در سال های اخیر تولید کننده های پارچه به تولید انواع پارچه نخی پرداخته اند این امر به این دلیل است که سلیقه ها بسیار متفاوت شده و به هر سرویس پارچه ای با طرح و نقش خاص خود را می طلبد. بنابراین انواع و اقسام مختلفی از پارچه‌نخی به بازار فروش عرضه می شود.

در این مسابقه به معرفی مشخصات فنی و کیفی پارچه های نخی ارزان قیمت به کسانی که مشتاق خرید این نوع پارچه می باشند پیشنهاد می کنیم کلی این مطلب را مطالعه کنید تا با انواع و اقسام پارچه های نخی آشنا شوید.

معمولا پارچه های نخی بافته شده از الیاف طبیعی می باشند یعنی چه نخ هایی که برای رسیدن به این نوع از پارچه ها استفاده شده است باید از نخ های طبیعی و اصلی باشد. بنابراین برای تولید این گونه از نخ ها که منجر به تولید پارچه های نخی می شود از پنبه و یا کتان طبیعی استفاده میشود. این نوع از پارچه ها با همین کیفیت نیز با قیمت بسیار مناسب در بازار فروش یافت می شوند.

پارچه های نخی بنا به تراکمی که دارند یعنی ریز بافت یا درشت بافت بودن با قیمت های بسیار متفاوتی در بازار فروش وجود دارد به عبارت دیگر هرچه پارچه درشت بافت باشد یعنی فاصله بافت های آن از یکدیگر کمتر باشد ارزان قیمت تر بوده زیرا نخ کمتری در تولید آن استفاده شده است و هر چه پارچه ریزبافت تر و دارای بافتی منسجم تر باشد قیمت بالاتری داشته و طبیعتاً کیفیت بالاتری هم دارند.

البته نکته قابل توجه است این است که پارچه های درشت بافت یا با بافت های فاصله دار نیز کیفیت بسیار خوبی دارند،و بیشتر اوقات ت به دلیل سبک بودن و لطیف بودن بافت شان گزینه های بهتری برای دوخت لباس های تابستانی می باشند البته باید دقت کرد که پارچه درشت بافت و مرغوبی تهیه کنیم تا پس از شستشو دچار آب رفتن نشود.

فروش مستقیم پارچه نخی ارزان

فروش مستقیم پارچه نخی ارزان فروش پارچه ارزان قیمت در جنس نخی امروزه توسط فروشندگان بسیاری صورت می گیرد. فروشندگانی که اولین فروشنده عمده توسط کارخانه می باشند و یا نمایندگی هایی که خود کارخانه ها برای فروش ایجاد کردند بهترین قیمت را برای پارچه ها ارائه می دهند. با کمی جستجو در سطح شهر خواهید دید که پارچه های نخی ارزان قیمت بسیاری توسط فروشندگان مختلف به فروش می‌رسد و خرید آن به سهولت انجام می شود.

سید علی رضوی مقدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید