مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کننده پارچه نخی طرح دار

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات پارچه نخی طرح دارقیمت خرید پارچه نخی طرح دار

پارچه یکی از ملزومات اصلی پوشاک به شمار می آید که در جنس های گوناگون توسط نساجی ها تولید می شود. پارچه ها دارای طرح های مختلفی هستند و پارچه نخی طرح دار در کیفیت ها و طرح های متفاوت تولید و روانه بازار می گردد. تولید کننده این نوع پارچه با بهره گیری از بهترین نخ و مواد تولید می شوند تا کمترین حساسیت را برای استفاده کنندگان داشته باشد.

تولید کننده پارچه نخی طرح دار

مشخصات پارچه نخی طرح دار

مشخصات پارچه نخی طرح دار مشخصات پارچه نخی طرح دار این است که بیشترین الیافی که در تولید آن استفاده شده است از جنس نخ پنبه می باشد و پلی استر و الیاف پلاستیکی در آن به کار برده نشده یا بسیار ناچیز است. اصولا پارچه های نخی خارجی با بهره گیری از دانش روز طوری تولید شده اند که چروک نمی شوند و آبرفت بسیار ناچیزی دارند در حالی که پارچه های نخی طرح دار داخلی که کیفیت بالایی ندارند علاوه بر این که چروک می شوند دارای آب رفت زیادی می باشند.

البته این نکته لازم به ذکر است که تولید کنندگان داخلی بر آن شده اند که با استفاده از بهترین مواد پارچه ای تولید نمایند که با پارچه های خارجی با کیفیت هم تراز باشد و تا کنون نیز موفق بوده اند و توانسته اند محصول مرغوب را به بازار عرضه نمایند. یکی دیگر از مشخصات این محصول این است که در طرح ها و رنگ های جذاب تهیه می شود و می توان با آن لباس های تابستانه ی بسیار زیبا دوخت.

به هنگام خرید پارچه طرح دار باید این نکته در نظر گرفته شود که میزان الیاف نخی به کار رفته در آن درصد بالایی باشد و حتما از فروشنده از بابت آب رفت و رنگ دهی آن موقع شست و شو سوال شود تا بعدا دچار مشکل نشوید و اگر پارچه دارای عرض کم می باشد متراژ بیشتری را برای دوخت لباس اختصاص داده و بریده شود و البته می توان گفت که پارچه های مرغوب نخی بسیار اتوکشی آسانی دارند.

قیمت خرید پارچه نخی طرح دار

قیمت خرید پارچه نخی طرح دار

قیمت پارچه طرح دار بنا بر کیفیت و طرح و رنگی که دارد متفاوت است از این رو نمی توان قیمت ثابتی را برای آن در نظر گرفت. پارچه های نخی که الیاف پنبه ای بیشتری دارند دارای قیمت بالاتری می باشند و همچنین دارای دوام بیشتری نیز هستند.

این محصول را می توان هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری خریداری نمود و از آن جایی که بعضی از تولید کنندگان به طور مستقیم محصولات خود را به دست مشتری می رسانند و هیچ واسطه ای در این امر دخالت ندارد پارچه با قیمت بسیار مناسبی به مشتری فروخته می شود و مشتریان را به خرید مجازی ترغیب می نماید. چرا که بسیاری از هزینه های جانبی حذف شده و فروشنده می تواند کالای ارزان تری عرضه نماید.

سید علی رضوی مقدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید