مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کننده پارچه نخی شاین وال

آنچه در این مقاله می خوانید...

کاربرد های پارچه شاینقیمت روز پارچه نخی وال شاین سال ۹۹

پارچه نخی شاین دارای طرح های بسیار زیبا، وزن سبک و بافت مناسب با فصل  می باشد. این محصول یکی از جدیدترین پارچه ها است و مدل های جدیدی از انواع لباس های رسمی و راحتی برای این پارچه طراحی شده که خریدار بر اساس نوع کاربرد می تواند انواع رنگ ها را انتخاب کند. طیف رنگی تولید شده برای این محصول بسیار زیاد می باشد و  تولید کننده تلاش کرده که خریدار به راحتی بتواند رنگ مد نظر خود را پیدا کرده و خریداری نماید.

تولید کننده پارچه نخی شاین وال

کاربرد های پارچه شاین

کاربرد های پارچه شاین پارچه های نخی یا همان پارچه وال شاین از بهترین انواع پارچه برای دوخت دامن های شلواری است که اخیرا بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، دامن شلواری های دوخته شده با این پارچه فوق العاده خنک و سبک است و به پا نمی چسبد.

دوخت مانتو با آن یک لباس فوق العاده به شما می دهد. به دلیل ریزش دار بودن این پارچه قابلیت استفاده برای افراد با هر سایزی را فراهم کرده و مانتو های شلوغ و فری سایز با پارچه وال شاین به راحتی روی تن می شینند و حجم بدن را به شکل غیر واقعی تغییر نمی دهد. این محصول درخشش کمی دارد که برای یک لباس مجلسی یا مانتو مجلسی شیک و دارای سبک مینیمال نیز بسیار زیباست، کافی است تا رنگ های کلاسیک آن را با شلوارهای راسته و روسری ساده هماهنگ کنید تا از زیبایی ترکیب آن ها متعجب شوید.
برخی از روسری های ساده نیز از جنس وال شاین هستند که روی سر وزن کمی دارند و به دلیل بافت نخی گردش هوا را بسیار تسهیل می کنند به همین علت در فصل گرم سال به سراغ روسری هایی از این جنس بروید.
خرید پارچه نخی شاین برای لباس های راحتی داخل خانه نیز بسیار توصیه می شود. یک لباس بسیار راحت و خنک و در عین حال فوق العاده شیک، لباسی است که با این پارچه دوخته می شود. رنگ های شاد و متنوع این محصول می توانند روحیه شما را بسیار بهبود بخشند.

قیمت روز پارچه نخی وال شاین سال ۹۹

قیمت روز پارچه نخی وال شاین سال 99 قیمت پارچه شاین سال ۹۹ با توجه به گرم محصول و متراکم بودن بافت متفاوت است. اما تمامی پارچه های موجود در این دسته قیمت فوق العاده خوبی دارند و توصیه می شود تا برای گذراندن یک فصل گرم راحت اقدام به خرید آن نمایید.

ما محصول را با قیمت بسیار بهتری از بازار ارائه می دهیم زیرا با تولید کننده این محصول به صورت مستقیم همکاری کرده و اجازه افزایش قیمت توسط دلالان را نداده ایم.

سید علی رضوی مقدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید