مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کننده پارچه حریر نخی مجلسی

آنچه در این مقاله می خوانید...

خصوصیات منحصر به فرد پارچه حریرقیمت خرید پارچه حریر نخی مجلسی

پارچه حریر از نازک ترین و شیک ترین پارچه ها می باشد که برای دوخت و طراحی انواع پوشاک مورد مصرف واقع می شود. این پارچه از بهترین الیاف تولید شده و دارای ویژگی های منحصر به فرد است. تولید کننده پارچه حریر نخی مجلسی در حجم بالا به تولید این محصول پرداخته و آن را در بازار داخلی و جهانی عرضه می کند. ارائه این محصول به صورت عمده و کلی می باشد.

تولید کننده پارچه حریر نخی مجلسی

خصوصیات منحصر به فرد پارچه حریر

خصوصیات منحصر به فرد پارچه حریر پارچه حریر از الیاف نازک ابریشم تولید شده که بسیار نرم و نازک است. معمولا از این پارچه برای طراحی پوشاک مجلسی زنانه استفاده می شود. از خصوصیات منحصر به فرد این پارچه می توان به زیبایی و ظرافت آن اشاره نمود که تنخور بسیار خوبی به وجود می آورد.

این پارچه به دلیل بافت بسیار نازکی که دارد در فصول بهار و تابستان استفاده می شود. در تولید آن از طرح های بسیار زیبا با رنگ های جذاب استفاده می شود. علاوه بر پوشاک برای تولید پرده نیز به کار می رود.

در تولید آنها از مقدار کمی الیاف پلی استر استفاده شده که موجب براقیت و درخشندگی این پارچه می گردد و مقاومت و دوام آن را افزایش می دهد. بافت آن سوزنی شکل می باشد. این پارچه بسیار بهداشتی می باشد و برای هر نوع پوستی مناسب می باشد و از خصوصیات آن می توان به عدم وجود حساسیت پوستی اشاره نمود.

قیمت خرید پارچه حریر نخی مجلسی

قیمت خرید پارچه حریر نخی مجلسی قیمت خرید پارچه حریر نخی مجلسی با توجه به فاکتورهای مختلف تعیین می شود که می توان از بین آنها کیفیت، نوع بسته بندی، نوع فروش، شرکت تولید کننده و… را نام برد. این عوامل در کنار یکدیگر نرخ نهایی این محصول را تعیین می کنند.

جهت استعلام به روزترین قیمت پارچه مجلسی نخی حریر می توان با کارشناسان فروش مربوطه در این شرکت ارتباط برقرار نمود. برقرای ارتباط به صورت تلفنی می باشد که در ادامه شماره های تماس ذکر شده است و می توان در کمترین زمان به هر اطلاعاتی که درباره کالا نیاز دارید دست پیدا کنید.

همچنین پس از بررسی قیمت ها می توانید به صورت عمده و مستقیم به تهیه این محصول پرداخته و از مزایای آن بهره مند شوید. نرخ های این محصول می تواند به صورت هفتگی و روزانه تغییر کند و باید به جدیدترین لیست آن دست یافت.

اطلاع از قیمت ها کمک زیادی به مشتریان و خریداران می کند تا بتوانند به مقایسه آنها پرداخته و خرید درستی داشته باشند. محصولاتی که از کیفیت بالایی برخوردار می باشند قیمت های بالاتری را به خود اختصاص می دهند.

سید علی رضوی مقدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید