مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کننده انواع پارچه نخی خال خالی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات انواع پارچه نخی خال خالیقیمت خرید پارچه نخی خال خالی

این مجموعه معتبر که به تولید کننده انواع پارچه نخی خال خالی مشهور است توانسته این پارچه زیبا که به عنوان یکی از الیاف های پرمخاطب و پرطرفدار است را در رنگهای بسیار گسترده تولید و وارد بازار کند به گونه ای که همواره کاربرد این پارچه ها در صنعت نساجی در جهت تولید پوشاک و یا سایر چادر و یا صنعت عروسک سازی بسیار گسترده مورد بهره برداری قرار می گیرد. انبار تولید کننده این نوع از پارچه های نخی می کوشند بهترین و برترین الیاف را در فرآیند تولید آن به کار بگیرند.

تولید کننده انواع پارچه نخی خال خالی

مشخصات انواع پارچه نخی خال خالی

مشخصات انواع پارچه نخی خال خالی از جمله مشخصات انواع پارچه نخی خال خالی می توان به کیفیت برتر آن اشاره کرد به گونه‌ای که در سایه این کیفیت توانسته برای کاربردهای بسیار گوناگونی مورد بهره‌برداری قرار بگیرد که از جمله آن می توان به دوخت مانتو پیراهن، دامن، سارافون، شومیز و غیره اشاره کرد که در این سایه همواره محصولات تولید شده در صنعت نساجی مزین به زیبایی این پارچه باشد.

از آن جایی که می دانید پارچه نخی وزن کمی دارد و به عنوان یک پارچه سبک شناخته می شود لذا همواره هر لباسی که از این پارچه دوخته شود نیز ظرافت و زیبایی را در کنار سبکی و راحتی می تواند به مصرف کننده ارمغان به دارد که نوع طرح خل خالی آن همواره جذابه او به کودکان و نوجوانان برای لباس های آنها می باشد.

در بعضی از پارچه های نفیس ترکیبات کش نیز وجود دارد که باعث می شود محصولات تولید شده حالت کشسانی نیز به خود بگیرد لباس های دوخته شده به واسطه این الیاف تنخوری خوبی داشته باشد.

محصولاتی که به واسطه پارچه‌نخی خالی درست می شود به راحتی می تواند اتو کشی شده و هرگونه چین و چروک به وجود آمده در آن بدون واسطه از بین برود.

قیمت خرید پارچه نخی خال خالی

قیمت خرید پارچه نخی خال خالی قیمت پارچه نخی امروزه در رنج قیمتی متفاوتی می تواند در بازار وجود داشته باشد به گونه‌ای که این محصول از ۴۸ هزار تومان شروع شده و می‌توانند به واسطه کاربرد آن و سایر مولفات دچار فراز و نشیب هایی گردد.

فروش عمده و جزئی انواع پارچه ها مخصوص از نوع نخی خال خالی از این مرکز به صورت تیکه و تاگ زیر قیمت بازار در اختیار شما قرار داده می‌شود به گونه‌ای که همواره از این محصول می توان برای پارچه چادر نمازی کودکان و همچنین نوجوانان تازه به سن بلوغ رسیده برای تشویق آنها برای نماز خواندن استفاده کرد

خرید پارچه خال خالی از این مرکز به عنوان یک فرایند کارساز برای دسترسی آسانتر بسیاری از مردم به این پارچه های نخی صورت می‌پذیرد به گونه‌ای که پارچه نخی خال خالی در کنار پارچه های نخی عروسکی، ضخیم، کتان، کشی، طرح دار ساده، ایرانی و خارجی توانسته بازار خرید و فروش خوبی را تجربه کند و بدین واسطه زینتبخش البسه و سایر محصولات وابسته به این پارچه بسیار زیبا و جذاب باشد.

سید علی رضوی مقدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید