مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید پارچه نخی پلنگی مانتویی

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با انواع مختلف پارچه پلنگیعرضه پارچه نخی پلنگی طاقه ۱۰۰ متری

تولید پارچه نخی پلنگی در کشور ایران توسط تولید کننده های معروف به طور گسترده و فراوان انجام می شود.  این نوع پارچه با استفاده از بهترین و درجه یک ترین مواد اولیه تهیه و ساخته می شود و برای دوخت انواع لباس ها مورد استفاده قرار می گیرد. پارچه مانتویی پلنگی یکی از انواع مدل های این پارچه می باشد که دارای طرفدارهای بسیار زیادی در بین خانم ها می باشد.

تولید پارچه نخی پلنگی مانتویی

آشنایی با انواع مختلف پارچه پلنگی

آشنایی با انواع مختلف پارچه پلنگی از دیرباز تاکنون برای دوخت انواع لباس ها و وسایل دیگر از پارچه استفاده می شده است که به مرور زمان تنوع در مدل و طرح های پارچه بسیار زیاد و فراوان شد. پارچه پلنگی یکی از پارچه های تولید شده در کشور ایران است که خود دارای انواع و طرح های بسیار زیبا و جذابی می باشد. انواع پارچه پلنگی در جنس های مختلف: نخی، مخمل، ابریشم و غیره تولید می شوند که هر یک از این ها برای دوخت لباس های خاصی مورد استفاده قرار می گیرند.

این پارچه ها با استفاده از ترکیب و تلفیق شدن دو رنگ سفید، قهوه ای و مشکی تولید می شوند که با ایجاد طرح های منحصر بفرد بر روی این آن به پوست پلنگ شباهت دارد. از انواع نمونه های پارچه پلنگی می توان به پارچه های نخی اشاره کرد که بیشتر برای دوخت لباس های تابستانی مانند: شومیز و مانتو کاربرد دارد؛ زیرا بسیار خنک و سبک می باشد.
از دیگر انواع این محصول می توان به پارچه ژاکارد اشاره کرد که بیشتر برای دوخت لباس های مجلسی و فاخر استفاده می شود و دارای زیبایی منحصر بفردی نیز است.

عرضه پارچه نخی پلنگی طاقه ۱۰۰ متری

عرضه پارچه نخی پلنگی طاقه 100 متری خوشبختانه در کشور ایران عرضه پارچه نخی پلنگی طاقه ۱۰۰ متری به روش های مختلفی بین مشتریان و خریداران عرضه می شود که از جمله ی این روش ها می توان به روش مستقیم و غیر مستقیم اشاره کرد. عرضه کننده های این محصول در تلاش اند تا باکیفیت ترین و اورجینال ترین نوع این محصول را به متقاضیان خود ارائه دهند و رضایت آنان را در رابطه با این محصول عالی و فوق العاده به دست آورند.

قیمت عرضه ی مستقیم نسبت به قیمت عرضه ی غیر مستقیم و با واسطه بسیار ارزان تر و منصفانه تر است؛ زیرا در روش اول به علت عدم وجود واسطه و عرضه ی مستقیم کالا از تولید کننده به مصرف کننده، هزینه های اضافی حذف می شود و قیمت ها کاهش می یابد. به همین دلیل بسیاری از خریداران این محصول به این نوع روش فروش برای خرید پارچه نخی پلنگی روی می آورند.

سید علی رضوی مقدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید