مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید انواع پارچه نخی طرح دار

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی انواع پارچه نخی طرح دارقیمت خرید پارچه نخی طرح دار

پارچه نخی طرح دار از نظر جنس بسیار سبک و راحت است، که از نوعی ابریشم با نخ های بسیار زیاد و پیچیده ساخته می شود. پارچه نخی در طرح ها و رنگ های متنوع در بازار موجود است مثلا پارچه نخی ساده و گلدار که از پرطرفدار ترین پارچه در صنعت مد است.

تولید انواع پارچه نخی طرح دار

بررسی انواع پارچه نخی طرح دار

بررسی انواع پارچه نخی طرح دار

همانطور که گفته شد پارچه نخی در طرح ها و رنگ های متفاوتی در بازار موجود می باشد ، که برای دوختن مانتو، برای مبلمان  ، لباس شب و… مورد استفاده قرار می گیرد. در زمان قدیم جنس پارچه مازراتی از ابریشم بوده ولی امروزه از نخ استفاده می شود که بافت نخی و محکمی به آن می دهد.

از این جنس پارچه به دلیل سبک و راحت بودن جنس پارچه بیشتر برای مانتو، شلوار، کت و شلوار، دامن های جذب استفاده می شود ، ابریشمی با بهترین و با کیفیت ترین جنس در پارچه استفاده می‌شود که امکان پذیرفتن تمامی رنگ ها با هر مدلی را به این نوع پارچه می دهد.

از موارد حاضر اهمیت برای اینگونه پارچه ها یکی لغزندگی هنگام دوخت است که خیاط باید هنگام دوخت تمام توجه و دقت خوب را روی دوخت پارچه بگذارد، که پارچه از زیر کار سر نخورد. دیگری هنگام شست و شو پارچه می باشد که بهتر است اینگونه پارچه ها را با کمی شامپو که داخل ظرفی آب حل می کنیم شسته شود.

تولیدی پارچه نخی این نوع پارچه از ابریشمی بسیار عالی و با بهترین کیفیت برای ساخت این مدل پارچه استفاده می کنند ، که هنگام شست و شو پرز ندهد و شفافیت و زیبایی خود را از دست ندهد.

قیمت خرید پارچه نخی طرح دار

قیمت خرید پارچه نخی طرح دار

در ارائه پارچه نخی مدرن بهترین جنس و با کیفیت ترین نوع آن به مشتریان ارائه و عرضه می شود. زیرا فروشنده در مرکز پخش آن به خوبی می داند و آگاهی دارد با این کار می تواند رضایت مشتریان را تا حد بسیار زیادی به دست آورد و به فروش بیشتری دست یابد.

این دو مورد از اصلی ترین اهداف فروشنده است. فروشنده با کمک رساندن به مشتریان در مرکز پخش می تواند کمک بسیار زیادی به بالا رفتن سیر صعودی فروش خود داشته باشد.

فروش پارچه نخی به دو روش اینترنتی و حضوری صورت می‌ گیرد. در فروش اینترنتی آن می توان بدون اتلاف وقت با کاهش در هدر رفتن انرژی، پس از مشاهده کردن آلبوم عکس ها، بررسی قیمت، انتخاب مدل یا طرح محصول، در صورت نیاز مشاوره گرفتن از مشاورین متخصص و مجرب و… آن را در مقدار مورد نیاز تهیه کرد.

ولی در خرید پارچه طرح دار هنگامی که این محصول به صورت عمده تهیه شود، قیمت پارچه طرح دار درنظر گرفته شده که برای آن ارائه می شود مناسب و مقرون به صرفه تر از خرید این محصول به صورت جزیی می باشد.

سید علی رضوی مقدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کُرد شما را به خرید بهترین پارچه دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید